مدیرکل ارشاد استان یزد:

شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی مقید به اخلاق باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به گسترش ارتباطات و شیوه‌های برقراری ارتباط گفت: شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی باید مقید به اخلاق باشند.

به گزارش یزدی نیوز مجید جوادیان زاده،در نخستین جشنواره رسانه های برخط استان یزد و مراسم تجلیل از پیشکسوتان و فعالان رسانه استان یزد با بیان اینکه جشنواره‌ها گامی در مسیر پیشرفت در صنوف و رشته‌های مختلف هستند، اظهار داشت: همه جشنواره‌ها باید به خوبی برگزار شوند اما منظور از خوب بودن، تجمل‌گرایی نیست بلکه موج‌آفرینی و ایجاد شور و نشاط و حرکت در میان افراد است.

 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد عنوان کرد: با برگزاری جشنواره رسانه ها، رکود در حوزه فرهنگی و رسانه ای کاهش می‌یابد که این امر خود می‌تواند در ایجاد انگیزه و نشاط مؤثر باشد.
 
وی با بیان اینکه بعد از چهار سال که هیچ جشنواره ای در حوزه رسانه در استان یزد برگزار نشده، خاطرنشان کرد: امروز بعد از چهار سال، اولین جشنواره در حوزه رسانه برگزار شده است.
 
جوادیان زاده ادامه داد: باید تکثر در حوزه رسانه را پذیرفت و همه آنها را در جای خود به رسمیت شناخت.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: این نوع جشنواره‌ها در سال‌های آینده نیز برگزار شود و این قبیل برنامه‌ها بتواند به برند رسانه‌ای تبدیل شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رعایت قید و بندهای اخلاقی در حوزه رسانه تاکید کرد: در حوزه رسانه و فضای مجازی آزادی عمل بیشتر وجود دارد که باید در کنار آن حتما قید و بندهای اخلاقی وجود داشته باشد.
 
جوادیان زاده افزود: نباید حوزه رسانه و فضای مجازی را به بی اخلاقی به ویژه به شکل مدرن و امروزی آلوده کنیم.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین با اشاره به استعدادیابی در حوزه رسانه عنوان کرد: یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره‌ها شناختن افراد و معرفی آنها است که با این نوع استعدادیابی از آنها می‌توان برای ایجاد رسانه های صاحب نام استفاده کرد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..