نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد به کار خود پایان داد

نخستین جشنواره رسانه های برخط استان یزد در مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه یزد و با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوز آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌های برخط یزد(خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد) در مراسمی با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان یزد در سالن بنیاد نخبگان استان یزد برگزار و از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف تجلیل به عمل آمد.

 
داوری آثار شرکت یافته در نخستین دوره جشنواره خبرگزاری‌‌ها و پایگاه‌های خبری استان یزد توسط «شادی ضابط»، «داود پاک طینت» و «احمد پهلوانیان» از اساتید دانشگاه استان یزد انجام شد.
 
در بخش خبر این جشنواره رتبه نخست به صورت مشترک به «فرشاد براتی کهریزسنگی» از خبرگزاری تسنیم و «سیده سکینه میرطاهری» از خبرگزاری صدا و سیما تعلق گرفت و لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آنها اهدا شد.
 
در این بخش همچنین «مهدی جلیلیان» از خبرگزاری مهر و «محمودرضا رحمانی» از خبرگزاری ایرنا به صورت مشترک به عنوان نفرات دوم خبر جشنواره معرفی شدند.
 
رتبه سوم این بخش هم به صورت مشترک به «سمانه حسینی فهرجی» از خبرگزاری تسنیم و «فاطمه رهبر» از خبرگزاری ایسنا تعلق گرفت و از این افراد با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 
«نیره شفیعی پور» از خبرگزاری مهر هم در بخش گزارش جشنواره موفق به کسب رتبه نخست شد و لوح تقدیر و تندیس جشنواره را از مسئولان حاضر در سالن اختتامیه دریافت کرد.
 
رتبه دوم این بخش هم به صورت مشترک به «سوسن شکوفه» از پایگاه خبری یزد بانو و «راضیه بیگی» از خبرگزاری تسنیم بافق تعلق گرفت.
 
در بخش گزارش همچنین «امیر رضازاده فرخ» از خبرگزاری ایسنا به عنوان رتبه سوم دست پیدا کرد و لوح تقدیر جشنواره را از هیئت داوران بخش گزارش دریافت کرد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..