روحانیون فقط به نماز جماعت در مساجد اکتفا نکنند

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه روحانیون فقط به نماز جماعت در مساجد اکتفا نکنند گفت: حوزه‌های علمیه فعالیت جدی‌تری در فضای مجازی داشته باشند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه یزد با اشاره به لزوم فعالیت جدی حوزه‌های علمیه در فضای مجازی اظهار داشت: با توجه به حساسیت فضای مجازی و اینکه امروزه بسیاری از مردم و بالاخص قشر جوان جامعه به سمت این شبکه‌ها رفته‌اند، باید فعالیت‌های جدی در زمینه‌های مختلفی از سوی حوزه‌های علمیه صورت گیرد.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: دشمن در این فضاها با ایجاد شبهات بسیار، درصدد است که مردم را نسبت به انقلاب، اسلام و نظام بدبین کند و نیاز است که حوزه‌های علمیه با تربیت روحانیون باسواد و با دانش، نسبت به پاسخگویی به شبهات مختلف در این فضاها فعالیت‌های خود را شروع کند تا بتواند بسیاری از مشکلات مردم را نیز مرتفع سازد.
 
امام جمعه یزد با بیان اینکه حوزه‌های علمیه باید استعدادهایی که در مدارس علمیه در فضای مجازی فعالیت دارند را شناسایی و در راستای تقویت این استعدادها گام بردارند گفت: اگر در حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده صورت گیرد بدون شک می‌توان اقدامات مؤثری در این زمینه‌ها انجام داد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..