وزیر ورزش و جوانان:

به برکت انقلاب تحولات چشمگیری در حوزه ورزش رقم خورده است/همبستگی رمز مقاومت کشور در برابر تهدید دشمنان

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر همبستگی به عنوان رمز مقاومت کشور در برابر تهدید دشمنان گفت:به برکت انقلاب اسلامی ایران تحولات و پیشرفت های چشمگیری در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی رقم خورده است.

به گزارش یزدی نیوز،«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک  با اعضای شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان،هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد بیان کرد:روحیه تعامل و همفکری راهکار گره گشایی از مشکلات و توسعه کشور به ویژه در حوزه ورزش و جوانان است.

 
سلطانی فر افزود:خوشبختانه استان یزد از روحیه همدلی بالایی برخوردار است که  مسائل مختلف راحت تر حل شده و مسیر توسعه نیز هموار می شود که با توجه به این سرمایه های بزرگ آینده بسیار خوبی برای یزد متصور هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد:کشور در شرایطی ویژه قرار دارد و تحریم های ناعادلانه و عهد شکنی آمریکا برای خروج غیرقانونی از برجام شرایطی را بر کشور تحمیل کرده است؛در برابر این رخداد عده ای آگاهی کامل دارند و در حل مشکلات می کوشند و متاسفانه عده ای نیز در حال تسویه حساب سیاسی هستند.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت:اما در شرایط امروز همه باید با تکیه بر اصل همبستگی در مقابل فشارهای تحمیل شده بر کشور مقاومت کنیم زیرا فشارهای آمریکا فروش نفت را با کاهش مواجه ساخته و منابع درآمدی کشور کم تر شده است از این رو  شاهد گرانی و مشکلات دیگر هستیم.
 
سلطانی فر اظهار داشت:با امید نسبت به آینده و افتخار به گذشته همانگونه که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مطرح شده ملت قهرمان ایران با همدلی و هماهنگی این شرایط سخت را نیز پشت سر خواهند گذاشت.
 
وی افزود:خوشبختانه عمر چهل ساله انقلاب تحولات خوبی در کشور  رقم زده و در زمینه ورزش نیز افتخارات چشمگیری محقق شده است که در  مقایسه با قبل انقلاب به همت  وزارت ورزش ۸ برابر و در مجموع ۱۴ برابر فضای ورزشی در مناطق مختلف کشور ایجاده شده است.
 
*ایجاد ۴۴۰ مکان ویژه ورزش بانوان با گذشت چهل سال از عمر انقلاب اسلامی/رشد ۱۷ برابری خانه های ورزش
 
وزیر ورزش و جوانان یادآور شد:کشور ایران در خلال ۱۶ دوره شرکت در المپیک ،در ۸ دوره قبل از انقلاب موفق به دریافت ۸ مدال و در بعد از انقلاب با حضور در ۸ دوره ۱۶ مدال کسب کرده است که رشد چشمگیری را در این زمینه شاهد هستیم.
 
« مسعود سلطانی فر» بیان کرد:در ورزش بانوان نیز اتفاقات قابل توجه و ارزشمندی محقق شده است و در این چهل سال ۴۴۰ مکان ورزشی ویژه بانوان در کشور احداث و تجهیز شده است که از سوی دیگر نیز رشد ۱۷ برابری خانه های ورزش را نسبت به رژیم گذشته شاهد هستیم.
 
سلطانی فر افزود:قبل از انقلاب بسیاری از مناطق کشور از امکانات ورزشی محروم بود اما در حال حاظر زیرساخت ها وامکانات ورزشی از جمله زمین چمن و سالن های چند منظوره مناسب به دور ترین مناطق روستایی کشور نیز رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد:نزدیک ۴ هزار پروژه نیمه تمام در این حوزه وجود دارد که در تلاشیم تا پایان دولت دوازدهم تمامی پروژه های با حداقل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تکمیل و در اختیار جامعه ورزشی کشور قرار بگیرند.
 
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت:پروژه های بزرگ ورزشی استان یزد را پیگیری می کنیم و تلاش می شود پروژه سالن سرپوشیده دو میدانی نیز  به صورت مشارکتی ۷۰ درصد وزارت ورزش و جوانان و ۳۰ درصد اعتبارات استانی تا پایان سال ۹۸ به پایان برسد و پیست دوچرخه سواری یزد هم تا پایان دولت دوزادهم تکمیل شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..