با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

سند جامع توسعه ورزش استان یزد رونمایی شد

در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان یزد و ورزشکاران استان، سند جامع توسعه ورزش استان یزد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوزاین سند که  با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت های ورزشی رونمایی شد، حاصل سه سال تلاش کارشناسان حوزه ورزش استان یزد است.

 
استاندار یزد در این مراسم از تلاش دست اندرکاران تدوین سند جامع توسعه ورزش استان یزد قدردانی کرد و گفت: یکی از نقاط قوت این سند، بهره گیری از دیدگاه های کارشناسان در بخش های مختلف است.
 
محمدعلی طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست نماینده تشکل های مردم نهاد استان یزد برای برقراری ارتباط سمن ها با دستگاه های دولتی افزود: مشکلی در این زمینه نداریم و برای اینکه دستگاه های دولتی استان یک ارتباط خوب با سمن ها داشته باشند، دستورالعملی به دستگاه ها ارسال خواهد شد.
 
طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره برداری از پروژه های نیمه کاره ورزشی استان یزد افزود: امیدواریم به زودی بتوانیم با مشارکت خیران ورزشی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، شاهد بهره برداری از همه پروژه های نیمه تمام ورزشی استان و بهره مندی جوانان این استان از تمام ظرفیت های ورزشی باشیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..