مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خبر داد:

احداث ۳۷ زمین چمن مصنوعی طی دو سال در استان یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در دو سال گذشته ۳۷ زمین چمن مصنوعی در استان یزد احداث شده در حالی که این تعداد از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا سال گذشته تنها یک مورد بوده است.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد با اعضای شورای عالی ورزش استان یزد و ستاد ساماندهی امور جوانان، هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد با اشاره به وضعیت نیروی انسانی ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: اغلب نیروی انسانی ما قرارداد معین بودند که اکنون بیشتر قراردادها به سمت رسمی و پیمانی رفته است.

 
وی با اشاره به دستورالعملی که برای سنددار کردن زمین های ورزشی استان صادر شده است، افزود: در حال حاضر تمام زمین ها در سامانه تعیین شده وارد شده و به دنبال سند زدن آنها هستیم.
 
شریعتی خاطرنشان کرد: درآمدهای ورزش و جوانان اکنون به ۲ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال رسیده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب تا سال گذشته تنها یک زمین چمن مصنوعی در استان یزد داشتیم که سال گذشته ۲۰ زمین احداث شد و امسال نیز ۱۷ زمین چمن مصنوعی در دست احداث است.
 
وی در مورد بحث پروژه های افتتاح شده، عنوان کرد: به جز خانه های ورزش روستایی ۶۷ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان یزد احداث و تکمیل شده است.
 
شریعتی همچنین به تشریح فعالیت های ورزشی استان یزد پرداخت و افزود: استان یزد در ورزش همگانی نیز دو سال پیاپی توانست مقام نخست را در سطح کشور از آن خود کند.
 
وی یادآور شد: در المپیاد ملی استعدادهای برتر ورزشی نیز استان یزد توانست رتبه ششم را از آن خود کند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: هر مسابقه برون مرزی که یزدی ها شرکت کرده اند و مدال آوری کرده اند، در استان به نحو شایسته ای از آنها تقدیر شده است.
 
وی، تعداد تیم های حاضر در لیگ در سال ۹۳ را ۳۵ تیم اعلام کرد و افزود: این میزان دو برابر شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..