با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

بزرگترین سالن اسکواش جنوب‌شرق کشور در یزد افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از افتتاح و بهره‌برداری بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش جنوب‌شرق کشور در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی  با اشاره به اینکه فردا، هفتم اسفندماه، وزیر ورزش و جوانان به استان یزد سفر می‌کند، اظهار داشت: نخستین برنامه رسمی وزیر در سفر به استان یزد، حضور در مراسم افتتاحیه کنگره علمی و پژوهش جوانان است.

 
وی عنوان کرد: وزیر ورزش و جوانان فردا همچنین به شهرستان میبد سفر می‌کند و زمین چمن روستای مهرآباد همچنین استخر سرپوشیده این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.
 
شریعتی ادامه داد: بازدید از مجموعه ورزشی بزرگ یزد و شرکت در جلسه مشترک هیئت های ورزشی و سمن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سفر یک‌روزه است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: در این سفر، با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد، سالن اسکواش یزد به عنوان بزرگترین و مجهزترین سالن اسکواش در منطقه جنوب‌شرق کشور مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: این سالن ظرفیت و قابلیت برگزاری مسابقات اسکواش در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی را داراست و از تجهیزات و فضای کافی برخوردار است.
 
شریعتی ادامه داد: رونمایی از سند توسعه ورزش استان یزد یکی از مهمترین برنامه های این سفر است و از سندی که سال‌ها برای تدوین آن تلاش و پیگیری انجام شده، رونمایی خواهد شد.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..