معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مهلت ارسال اثر به مسابقه بزرگ نقاشی «نسل نو» تا ۱۵ اسفند تمدید شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به مسابقه بزرگ نقاشی «نسل نو» تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزعلی کارگر بر لزوم انتقال مفاهیم اسلامی و انقلابی به نسل کودک و نوجوان جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه بزرگ نقاشی نسل نو در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد قرار گرفت.

 
کارگر افزود: این مسابقه نقاشی در راستای انتقال دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ویژه کودکان در رده سنی هفت تا ۱۲ سال در سطح استان در حال برگزاری است.
 
وی تصریح کرد: کودکان علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند در قالب یک اثر یکی از رخدادهای ۴۰ ساله انقلاب که طی سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۷ سربلندی ملت و کشور ایران را به همراه داشته است، خلق کرده و ارسال کنند.
 
کارگر با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از این مسابقه اظهار داشت: در راستای مشارکت حداکثری علاقمندان، مهلت ارسال آثار تا ۱۵ اسفندماه تمدید شده است.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید آثار خود را به ادارات تبلیغات اسلامی و یا ادارات آموزش و پرورش شهرستان ارسال کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..