راه اندازی سامانه خدمات غیرحضوری به مددجویان یزدی

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان یزد می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل  کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: خدمات ارائه شده در این سامانه براساس وضعیت و شرایط مددجو فعال خواهد بود و مددجویان می توانند با درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد این سامانه اینترنتی شوند. 

علیزاده افزود، افزایش سرعت در خدمت رسانی به مددجویان، کاهش هزینه ها و کاهش مراجعه حضوری از جمله اهداف راه اندازی این سامانه اعلام کرد.
وی افزود: بعد از ثبت درخواست حداکثر بعد از یک ساعت درخواست های ثبت شده به صورت هوشمند به کارتابل مددکاران کمیته امداد منتقل شده و مورد بررسی قرار می گیرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد گفت: در مرحله اول ارائه درخواست به صورت الکترونیکی، برای ۱۰خدمت از خدمات قابل ثبت بر روی درگاه اینترنتی این نهاد فراهم شده است.
علیزاده افزود:تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانش آموزی، خدمات دانشجویی، جهیزیه نوعروسان، جهیزیه ازدواج مجدد بانوان، کمک هزینه ازدواج پسران، خدمات نظام وظیفه، تسهیلات بازگشت به روستا از جمله موارد قابل ارائه از طریق درگاه اینترنتی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت است.
بیش از ۲۷هزار خانوار با جمعیت ۵۸هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند و حدود ۷۹درصد مددجویان یزدی کمک معیشت بگیر هستند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..