با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد :

نشست با مجمع جوانان استان یزد و رونمایی از اساسنامه مجامع استانی

با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر استان و دیگر مسئولین استانی از اساسنامه مجامع استانی رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ نشست مجمع جوانان استان و سمن های استان با حضور مدیرعامل و معاون امور جوانان هلال احمر استان،مدیرکل ورزش و جوانان استان،رییس شورای شهر یزدو دیگر مسئولین برگزار و از اساسنامه مجامع استانی رونمایی شد.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در این نشست اظهار داشت : جوانان نیروهای توانمند و خلاق و تلاشگر هستند و اگر بتوان این جوانان را هدفمند کنیم به هدف مورد نظر دست خواهیم یافت هرچند در جامعه مشکلات و سختی هایی هست که چون هدف این جوانان مشخص نیست خود میتواند خطر آفرین باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : با تشکیل این مجامع میتوانید اهدافی داشته باشید که با تلاش خود شما جوانان و همکاری ارگانهای مرتبط  و مشارکت مسئولین به این اهداف برسید.

حرازی زاده با بیان اینکه در هلال احمر حوزه جوانان شامل تمام طیف جامعه از غنچه های هلال تا جوانان و کانون های دانشجویی و حتی کانون های طلاب را در برمیگرد گفت :  در جامعه ما هم قطعا همه طیفی وجود دارد که باید هدایت شوند و از توان آنها در زمینه های مختلف استفاده شود  و هر چه اهداف خودتان مشخص تر باشد و برای آن برنامه ریزی مشخصی کرده باشید بدانید در این راه موفق تر خواهید بود.

در ادامه این جلسه میثم وطنیه رئیس مجمع جوانان استان گزارشی از عملکرد مجمع جوانان استان را تشریح و فعالیتها و برنامه های گذشته را ارائه و از همکاری و مشارکت ادارات و مسئولین تشکر و بر ادامه بیشتر این همکاری تاکید نمود.

همچنین در این برنامه رییس شورای شهر یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان توضیحاتی را ارائه نمودند و در پایان از اساسنامه مجامع استانی رونمایی و بندهایی از این اساسنامه قرائت شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..