کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» در یزد رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» نوشته فاطمه شریفی و همراه با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با سالروز ولادت با سعادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س)، کتاب «اگر به جبهه رفته بودم» در مراسمی با حضور آیت‌الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان و بانوان استان یزد رونمایی می‌شود.

 
این کتاب به قلم «فاطمه شریفی نعمت آباد» و با مقدمه‌ای از آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و در ارتباط با خاطراتی از رشادت و ایثار یک پرستار زن در طول هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «چشم و چراغ» به مرحله چاپ رسیده است.
 
 
 
شریفی در این کتاب به بیان خاطراتی از کودکی، نوجوانی و جوانی این شهید زن و پرستاری‌های بی وقفه‌ای که از رزمندگان اسلام کرده پرداخته است.
 
روایت این کتاب برگرفته از خاطرات عمه این شهید پرستار و در بخشی از کتاب به روایت‌گری نویسنده از حال و هوای مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در دوران حاضر است.
 
مراسم رونمایی از این کتاب فردا صبح با حضور آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، مسئولان سپاه الغدیر استان یزد، مدیران کل استان و جمعی از بانوان مسئول ادارات یزد در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..