وزیر علوم,تحقیقات و فناوری از مرکز شتاب دهنده پیشگامان بازدید کرد

وزیر علوم,تحقیقات و فناوری در بازدید از مرکز شتاب دهنده دانش بنیان پیشگامان در دانشگاه یزد در جریان فعالیت بخش های مختلف این مرکز قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان در این بازدید کشورشاهی مدیرعامل شتاب دهنده پیشگامان گزارشی از روند فعالیت های این مرکز و موفقیت تیم های استارتاپی آن در دوره های گذشته ارائه داد و چشم انداز آتی آن را گسترش فعالیت های آی تی محور در ارائه کسب و کارهای نوپا عنوان کرد. همچنین در این بازدید تیم های استارتاپی حاضر در مرکز شتاب دهنده توضیحاتی پیرامون ایده های پیشنهادی خود و چگونگی اجرای آن ارائه دادند که با استقبال وزیر علوم روبرو شد. دکتر غلامی نیز ضمن ابراز خرسندی و تشکر از فعالیت های صورت گرفته بر لزوم توجه به کسب و کارهای نو برپایه دانش فنی و علم روز تاکید کرد.
گفتنی است مرکز شتاب دهنده دانش بنیان پیشگامان تنها شتاب دهنده تعاونی مورد تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است که در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است به خوبی ایده های تیم های استارتاپی را به سمت تجاری سازی آن ها هدایت کند و موفقیت های بزرگی نیز در حوزه های گوناگون کسب کرده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..