امام جمعه یزد:

مسئولان هرچه سریع‌تر به بازار آشفته و قیمت‌ها سر و سامان دهند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به آشفتگی بازار و فشاری که بر مردم به لحاظ اقتصادی وارد می‌شود، خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر مسئولان به وضعیت آشفته بازار و قیمت‌ها شد.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر روز بیشتر می‌شود، اظهار داشت: مسئولان امر باید برای رفع این مشکلات تدابیر جدی اتخاذ کنند.

 
وی بیان کرد: اکنون شرایط کشور شرایط عادی نیست بنابراین نمی توان مدیریت در شرایط عادی را اعمال کرد و لازم است با روحیه انقلابی مدیریتی جهادگونه داشت.
 
ناصری تاکید کرد: مسئولان با یکدیگر به همدلی و هم افزایی برسند و برای رفع مشکلات مردم برنامه ریزی درست و اصولی انجام دهند و هرچه سریع‌تر به این شرایط سامان بدهند.
 
امام جمعه یزد عنوان کرد: در هر حال تهدیدها و تحریم‌های آمریکا و دشمنان نظام اسلامی و مردم ایران همچنان بر قوت خود باقی است اما بخشی از این بی‌نظمی‌های اقتصادی در کشور ارتباطی به تحریم ندارد بلکه در اثر سوء مدیریت و ضعف نظارت اتفاق افتاده است.
 
ناصری خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی مسئولان به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کنند که اگر غیر از این‌ بود، تا این حد شاهد نابسامانی در اوضاع اقتصادی کشور و وارد آمدن فشار اقتصادی به مردم نبودیم.
 
وی تصریح کرد: مسئولان هرچه سریع‌تر باید نظارت بر بازار را تشدید و قیمت‌ها را کنترل کنند زیرا افزایش قیمت بسیاری از اقلام بسیار بی‌منطق و بی‌دلیل است و به نظر می‌رسد باید دست برخی دلالان کوتاه شود تا شرایط بازار به حالت عادی باز گردد.
 
امام جمعه یزد تاکید کرد: مسئولانی که برنامه ریزی می کنند، برای تحقق این برنامه‌ها نیز جدیت به خرج دهند و خود در رأس دستگاه‌ها و ادارات و وزارتخانه به امور نظارت دقیق داشته باشند.
 
ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری عنوان کرد: این بیانیه یک نقشه راه است و وظایف همگان در آن مشخص شده و با عمل درست به آن می‌توان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..