نشست هم اندیشی جشن نیکوکاری :

دانش آموزان یزدی سفیران احسان و نیکوکاری

در راستای برگزاری جشن نیکوکاری نامه‌ پیام نیکوکاری به دانش‌آموزان داده می شود تا برای والدین خود بخوانند و بدین وسیله سفیران احسان و نیکوکاری در خانواده ها و سطح جامعه شوند.

به گزارش یزدی نیوزمعاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در نشست هم اندیشی جشن نیکوکاری که با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی استان یزد و دست اندرکاران برگزاری جشن نیکوکاری برگزار شد گفت: در راستای برگزاری جشن نیکوکاری نامه‌ای با عنوان پیام نیکوکاری به دانش‌آموزان تحویل داده می شود تا برای والدین خود بخوانند و بدین وسیله دانش آموزان سفیران احسان و نیکوکاری در خانواده ها و سطح جامعه شوند.

 
وی با اشاره به زمان برگزاری جشن ملی معنوی نیکوکاری بیان کرد: امسال پایگاه های جشن نیکوکاری هم زمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه در پایگاه های اصلی سطح شهر و روز جمعه ۱۷ اسفند ماه در میعاد گاه های نماز جمعه برپا است.
 
غلامرضا مشعل چی، با بیان اینکه ۱۷۷۲ پایگاه در جشن نیکوکاری با شعارعیدی برای همه آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست استان هستند، افزود: ۱۵۰۰ مدرسه، ۱۰۰ پایگاه فعال بسیج، ۵۰ پایگاه اصلی در سطح شهر،۴۰ مرکز نیکوکاری، ۵۰ کانون فعالی مساجد و ۳۲ مصلای نماز جمعه امسال در جشن نیکوکاری هدایایی نیکوکاران یزدی را دریافت می کنند.
 
وی با تاکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای کمک به نیازمندان در آستانه سال جدید گفت: ایجاد تعامل و ارتباط با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت های بومی و محلی برای هر چه باشکوه تر برگزارشدن جشن نیکوکاری در دستور کار کمیته امداد استان یزد قرار دارد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..