خانواده بهزیستی در جشنواره بین المللی فیلم یزد حضور می‌یابد

بهزیستی استان یزد از نوجوانان و جوانان دارای معلولیت و فرزندان مراکز شبه خانواده خود در دو رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۱ سال دعوت به حضور در جشنواره بین‌المللی فیلم یزد کرد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، بهزیستی استان یزد به منظور معرفی استعدادها و توانمندی‌های فرزندان خود در عرصه هنری و کشف دغدغه و نگاه این جامعه هدف درباره شهر میراث جهانی خود، از نوجوانان و جوانان دارای معلولیت و فرزندان مراکز شبه خانواده در سراسر استان دعوت به حضور در این جشنواره کرده و امکانات لازم برای تولید را نیز در اختیار آنها قرار می‌دهد.

 
نوجوانان و جوانان دارای معلولیت و فرزندان مراکز شبه خانواده که علاقمند به ساخت فیلم با موضوع شهر میراث جهانی هستند در صورتی‌که نیاز به امکانات فیلم سازی دارند، بهزیستی آنها را همراهی می کند.
 
علاقمندان می توانند آثار خود را در هر یک از ساختارهای فیلم از قبیل داستانی، مستند یا کلیپ با حداکثر زمان پنج دقیقه تا ۱۱ اسفند ۹۷ در سایت جشنواره به نشانی www.film-yazd.ir  بارگذاری کنند.
 
 برگزیدگان این جشنواره در ۱۸ اسفندماه ۹۷ در مراسم اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل می شوند و در نهایت از هر گروه سنی یک فیلم برای حضور در مرحله بین المللی جشنواره به شهرهای میراث جهانی (OWHC) معرفی می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..