استانداریزد

مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

طالبی در نشست شورای اداری استان از مسئولان خواست در انجام خدمت شفاف قانون مدار و مسئولیت پذیر باشند.

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد با بیان اینکه مسئولان تمام تلاش خود را در راه خدمت و ارتقاء کارآمدی نظام و افزایش امید در جامعه صرف کنند گفت بی شک تعامل سازنده با بخش خصوصی و توجه به خواست و دیدگاه مردم می تواند مسیر موفقیت را برای تحقق حکمرانی خوب هموار کند. 

طالبی همچنین برنامه محوری را لازمه مدیریت خوب توصیف و با نامطلوب دانستن میزان بیکاری استان از تمامی دستگاه ها اعم از دستگاه های مرتبط یا غیر مرتبط با اشتغال خواست در برنامه ریزی مناسب استان را در بحث ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری یاری کنند. 
استاندار با بیان اینکه در شرایط کنونی مردم دچار مسائل معیشتی هستند گفت: هر چند مردم شرایط نابسامانی اقتصادی کشور را درک می کنند اما نسبت به برخی از ضعفها به حق گلایه مندند و مسئولان باید با رفع ضعف ها و تقویت برنامه های اجرایی اعتماد مردم را افزایش دهیم. 
طالبی همچنین با تاکید بر تقویت حوزه های اقتصادی استان با هدف افزایش تولید و اشتغال و درآمد مردم  از مسئولان خواست با کاهش سقف زمانی جلسات برای رفع مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند. 
در این نشست چند تن از مدیران استان گزارشی اط عملکرد دستگاه مربوطه خود ارائه کردند. همچنین ترحمی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد معرفی شد. 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..