آغاز ثبت نام حوزه های علمیه استان یزد

علاقمندان می‌توانند با ورود به سایت حوزه علمیه یزد (heyazd.ir) و یا مراجعه به معاونت آموزش حوزه علمیه استان برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر حوزه علمیه یزد گفت: ثبت نام دوره اول حوزه علمیه تا تاریخ ۲۷ اسفندماه امسال ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام  شمس با توجه به اینکه دوره دوم ثبت نام نیز از تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال آینده آغاز خواهد شد افزود : این دوره به مدت ۵ روز است و تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.
وی اشاره کرد : تاریخ آزمون ورودی حوزه علمیه استان در تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال آینده با حضور ثبت نام کنندگان در مسجد حظیره یزد برگزار می‌شود.
شمس در ادامه به آمار ثبت نام سال گذشته حوزه علمیه استان یزد اشاره کرد و افزود: سال گذشته قریب به ۴۰۰ نفر برای ورود به حوزه علمیه استان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد، پس از گذراندن دوره‌های گزینش حوزه ۱۵۰ نفر به حوزه علمیه استان وارد و مشغول به تحصیل علوم حوزوی شدند.
مدیر حوزه علمیه یزد اعلام کرد: یکی از برنامه‌هایی که حوزه علمیه استان یزد دنبال می‌کند، جذب طلاب بومی استان است که در سال‌های گذشته نیز این طرح را دنبال کردیم که نتایج مثبت بسیاری را در پی داشت.
وی با اشاره به اینکه افراد علاقه مند برای ثبت در حوزه علمیه یزد به دو روش می‌توانند اقدام کنند اظهار داشت: افراد علاقه مند به حضور در حوزه علمیه می‌توانند با ورود به سایت حوزه علمیه یزد (heyazd.ir) و یا مراجعه به معاونت آموزش حوزه علمیه استان اقدام به ثبت نام کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..