امام جمعه موقت یزد:

مسئولان در عمل به بیانیه رهبری جدیت به خرج دهند

امام جمعه موقت یزد و عضو فقهای شورای نگهبان گفت: مسئولان باید در عمل به بیانیه رهبر معظم انقلاب جدیت به خرج داده و تلاش کنند وظایف اجرایی را به قشر جوان انقلابی و کارآمد واگذار کنند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با محکوم کردن حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این حادثه اظهار داشت: این اقدامات بزدلانه ناشی از ناتوانی و ضعف دشمن است و به طور قطع پاسخ محکمی از سوی ایران اسلامی دریافت خواهند کرد.

 
وی عنوان کرد: این اقدام همچنین نشان از عصبانیت بی‌حد دشمنان ما از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دارد و با این اقدام در صدد انتقام گیری از مردم و وفاداران به نظام اسلامی برآمده اند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به عنوان یک حماسه ملی بزرگ یاد کرد و افزود: حضور مردم و حماسه آفرینی آنها نشان از فهم و احساس مسئولیت مردمی دارد که برای پیروزی و استمرار انقلاب از نثار جان خود و عزیزانشان دریغ نکردند.
 
مدرسی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب ۲۰ سال سابقه مبارزاتی دارند و ۴۰ سال نیز نقشی اثربخش در انقلاب و نظام اسلامی داشته‌اند بنابراین باید توجه داشته باشیم که این بیانیه از سوی چه شخصیتی صادر شده و پیام و محتوای آن چیست.
 
امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: ایشان سال‌ها در برهه‌های حساس با هوشیاری و درایت خود، مردم را در مسیر صحیح هدایت کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و این بیانیه نیز ناظر به گذشته انقلاب اسلامی و مسیر ۴۰ ساله کشور است.
 
مدرسی عنوان کرد: این بیانیه به طور قطع چراغ راه آینده انقلاب و کشور خواهد بود و لازم است مطالب مطرح شده در این بیانیه برای اقشار مختلف مردم تشریح و تبیین شود.
 
وی با اشاره به اینکه رهبری هفت توصیه جدی برای جوانان دارند، تصریح کرد: رهبری جوانان را همچون همیشه امید آینده انقلاب دانسته‌اند و معتقدند که جوانان کارآمد، متخصص، متعهد و انقلابی می توانند کشور را در مسیر تعالی قرار دهند.
 
عضو فقهای شورای نگهبان خطاب به مسئولان، نمایندگان مجلس و کارگزاران ارشد نظام تاکید کرد: مسئولان باید توجه جدی به توصیه‌های رهبری داشته و در عمل به این توصیه‌ها جدیت به خرج دهند و تلاش کنند تا وظایف اجرایی را به قشر جوان انقلابی و کارآمد واگذار کنند.
 
وی تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب این جوانان هستند که با روحیه و نشاط جوانی، احساس مسئولیت و تعهد و عزم جهادی می‌توانند با سرعت کشور را به سمت تعالی حرکت دهند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..