نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

بخش خصوصی در تفویض اختیارات حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: بخش خصوصی نیز باید در زمینه تفویض اختیارات در حوزه صنعت و معدن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزابوالفضل موسوی بیوکی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن قدردانی از وزیر صنعت برای پذیرش دعوت صنعتگران استان یزد اظهار داشت: از آنجا که یزد استانی صنعتی و معدنی است، امیدواریم به زودی شاهد حضور سایر وزرای مرتبط با این بخش نیز باشیم.

 
وی با اشاره به افتخارات استان یزد در حوزه صنعت عنوان کرد: نخبه پروری استان یزد، شرکت های دانش بنیان و … از قابلیت های یزد است و وجود این قابلیت ها و ظرفیت ها یعنی ما می توانیم مشکلاتی از بخش صنعت و تولید را حل کنیم.
 
موسوی بیوکی تصریح کرد: استان یزد اکنون صاحب بندر خشک است ضمن اینکه بسیاری دیگر از امتیازات را نیز داراست بنابراین با افتخارات و ابتکاراتی که یزد همواره به آن شهرت داشته، باید مشکلات استان را حل کنیم.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: مشکل اصلی برخی واحدها، مواد اولیه است که باید اقدامی انجام شود و تصمیم گیری لازم برای تامین مواد اولیه آنها انجام شود.
 
موسوی در مورد تفویض اختیار در حوزه صنعت و معدن عنوان کرد: بحث تفویض اختیار نباید بازستانی شود بلکه باید اختیاراتی نیز به بخش خصوصی واگذار شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: هفت شرکت کاشی دولتی در استان یزد داریم که اگر این هفت شرکت به بخش خصوصی واگذار شود، ۱۰۰ درصد صنعت کاشی و سرامیک استان خصوصی می شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..