نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:

توسعه صادرات نیازمند همکاری مشترک وزارتخانه ها و مجلس است

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس گفت: در شرایط فعلی نیاز به توسعه صادرات است و برای توسعه صادرات نیازمند همکاری مشترک وزارتخانه ها و مجلس است.

به گزارش یزدی نیوزکمال دهقانی فیروزآبادی،در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور وزیر صنعت در میبد و شنیدن سخنان سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهار داشت: میبد قطب تولید کاشی و سرامیک کشور است و به طور قطع حضور وزیر صنعت در جمع فعالان بخش خصوصی می تواند مایه دلگرمی آنها باشد.

 
وی با بیان اینکه یزد استانی صنعتی است، عنوان کرد: جایگاه وزارت صنعت، معدن، تجارت برای یزدی ها مثل وزارت نفت برای کشور است.
 
دهقانی فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات در کشور به منظور برون رفت از مشکلات اقتصادی افزود: به نظر می آید باید یک همکاری بین مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی، وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود بیاید تا بتوانیم از فرصت برای صادرات به بهترین نحو استفاده کنیم.
 
وی تصریح کرد: تدارک زیرساختهای مناسب برای انتقال پول به کشور از ضرورت ها است و باید از ظرفیت سایر وزارتخانه ها و مجلس در این راستا استفاده شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..