نماینده مردم اردکان در مجلس خبر داد:

تخصیص تمام اعتبارات سفر رئیس جمهور به یزد تا پایان سال به استان

نماینده مردم اردکان در مجلس گفت: بر اساس قول سازمان برنامه و بودجه، تمام اعتباراتی که در سفر رئیس جمهور به استان یزد وعده داده شده بود، تا پایان سال به این استان اختصاص می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا تابش به همراه استاندار یزد با مسئولان ارشد سازمان برنامه و بودجه ملاقات کرد که این ملاقات دستاوردهایی از جمله تخصیص تمام اعتبارات وعده داده شده در سفر رئیس جمهور به استان یزد تا پایان سال جاری را به دنبال داشت.

 
وی عنوان کرد: با توجه به نیازها و تنگناهای بودجه ای استان، امروز به همراه استاندار یزد و جمعی از مدیران استانی با معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه همچنین رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه دیدار و گفتگو کردیم.
 
تابش بیان کرد: در این ملاقات‌ها با توجه به تصویب اصلاحیه بودجه و لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور که در دستور کار مجلس قرار دارد، نسبت به تقویت اعتبار راه‌های مواصلاتی مهم، پروژه‌های آب و برخی طرح‌ها و پروژه‌های مهم ملی و استانی توافق و مقرر شد با هماهنگی استاندار و نمایندگان استان و شورای برنامه ریزی، لیست پروژه های ضروری تمام شهرستان‌های استان یزد که با تخصیص مبلغی محدود به بهره برداری می‌رسند، ارائه شود.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: در این دیدارها بر اجرایی شدن پیشنهادات اصلاحی لایحه بودجه که برای استان حائز اهمیت است و توسط نمایندگان در سامانه مجلس به ثبت رسیده نیز تاکید شد.
تابش همچنین با تاکید بر تقویت اعتبارات استانی و پروژه های ملی مورد اجرا در استان یزد، ابراز امیدواری کرد: این امر بتواند گشایشی در اجرای هر چه سریعتر پروژه‌ها که مورد انتظار مردم است و رضایتمندی آنها را به دنبال دارد، به وجود آورد و برخی تنگناهای فراروی مدیران و کارآفرینان و پیمانکاران را رفع کند.
 
معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور نیز در این دیدار ضمن تشریح ویژگی های بودجه سال آینده، نسبت به تشکیل کارگروه‌هایی در استان که با برنامه ریزی بتوانند نسبت به اخذ تسهیلات اشتغال‌زایی از بانک‌های عامل و صندوق توسعه ملی، همچنین ظرفیت اجرای پروژه های مشارکتی به نحو مطلوب و مؤثری استفاده کنند، تاکید کرد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..