استاندار یزد مطرح کرد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قوت قلب مسئولان و هشدار برای دشمن

استاندار یزد حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قوت قلبی برای مسئولان و هشداری بزرگ برای دشمنان دانست.

به گزارش یزدی نیوزمحمدعلی طالبی در حاشیه شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن این راهپیمایی را نماد حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌های انقلاب دانست و اظهار داشت: ‌ملت ایران پای آرمان ها و اهداف انقلاب ایستاده‌اند.

 
وی، راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌های انقلاب و بزرگترین جشن ملی ملت ایران دانست.
 
طالبی ادامه داد: این حضور پیام بسیار روشنی برای دشمنان خارجی انقلاب دارد ‌و آن پیام این است که این وحدت و انسجام را ببینند، در توطئه‌هایتان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدیدنظر کنید و بدانید که این مردم بعد از گذشت ۴۰ سال همچنان پایبند اهداف و آرمان های انقلاب هستند.
 
وی افزود: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی پیام داخلی نیز دارد که ما می توانیم انسجام و وحدت داشته باشیم و در کنار هم برای آینده کشور و رفع مشکلات با اتحاد، ‌همدلی و انسجام بیشتر حرکت کنیم.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: مردم ایران و استان یزد همچنان وفادار به آرمان‌ها و اهداف اولیه انقلاب هستند، اگر زمینه حضور وحدت بخش و انسجام بخش آنها فراهم شود همه در کنار هم و در یک صف واحد با یک هدف مشترک ‌که اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عمل به آرمان‌های انقلاب، ‌حضرت امام خمینی(‌ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است، به صحنه خواهند آمد.
 
وی ‌گفت: شرایط ‌سخت امروز کشور قابل مقایسه با هیچ مقطع ‌زمانی دیگری نبوده و نیست اما خوشبختانه مردم درک درست و دقیقی از این شرایط دارند و همین بهترین قوت قلب برای مسئولان است، وقتی آنها می بینند مردم با وجود همه مشکلات می آیند و پای آرمان‌هایشان ایستاده اند و مقاومت می‌کنند، خالصانه و خاشعانه برای رفع مشکلات مردم تلاش شبانه‌روزی می‌کنند.
 
طالبی اظهار امیدواری کرد: از این حضور و مشارکت گسترده مردم درس بگیریم و همچنان در همه صحنه ها با وحدت و انسجام حرکت کنیم و مطمئن باشیم در صورت حفظ چنین انسجامی می توانیم از مشکلات فرارو به راحتی عبور کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..