همزمان با دهه مبارک فجر؛

طرح های مخابراتی شهرستان اردکان با حضور استاندار یزد افتتاح شد

طرح های مخابراتی شهرستان اردکان همزمان با ایام مبارک دهه فجر و در مراسمی با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز در آستانه بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی شهرستان اردکان با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد،حجت الاسلام« سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

استاندار یزد در سفر به شهرستان اردکان  از ۱۳ طرح مخابراتی  با اعتبار ۲۵ هزار و ۹۲۵ میلیارد ریال بهره برداری کرد و به طور رسمی این طرح ها  در مسیر خدمت رسانی به مردم اردکان و استان یزد با هدف تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی  قرار گرفت.
در این مراسم، پروژه افزایش ظرفیت انتقال ساغند با ظرفیت ایجاد شده MAX200G، پروژه افزایش ظرفیت زیرساخت داخلی استانی چادرملو و پروژه افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی خرانق هر یک با اعتبار پنج هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین پروژه تاسیس کافو نوری حمل و نقل باربری اردکان(کامیون داران)، اجرای فیبر نوری سایت BTS چوپانان، فیبر نوری به علاوه شبکه کابل و تاسیس کافو نوری مرکز آیت الله خاتمی، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی چک چک هامانه، تاسیس سایت BTS  مزرعه میرها و شهید اقبال، افزایش تکنولوژی دیلم و TV  خرانق و همچنین پروژه توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی در سطح شهرستان اردکان نیز افتتاح و  مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..