استاندار یزد در شورای اداری شهرستان اردکان:

تعامل و گفت و گو محور حل مشکلات قرار گیرد/همبستگی عنصر برآمده از انقلاب در مسیر توسعه کشور

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان اردکان همبستگی و اتحاد را به عنوان مهم ترین عناصر برآمده از انقلاب اسلامی در مسیر توسعه کشور و غلبه بر مشکلات دانست و گفت:تعامل و گفت و گو محور حل مشکلات قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز،شورای اداری شهرستان اردکان با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، حجت الاسلام« سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان، « هادی مقیمی» فرماندار اردکان، «عباس حیدری» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

استاندار یزد بیان کرد: با نگاه به دوران پیروزی انقلاب و تجسم این فضا  در چهل سال پیش؛ اتحاد،انسجام و همبستگی مردم بیش از هر چیزی جلوه و نمود دارد زیرا در جریان تظاهرات از گرایش و سلیقه مردم سوال نمی شود و همه برای پیروزی بر نظام استبداد و نمایش الگویی موفق به جهانیان در کنار هم قرار گرفته اند.
 «محمدعلی طالبی» افزود:با تمام محدودیت ها،دشمنی و تحریم ها بر کشور در بسیاری از آرمان ها و اهداف انقلاب تا کنون موفق و پیروز شده ایم و علی رغم  هشت سال جنگ تحمیلی که  نیروهای بسیار ارزنده ای  را از ما گرفت و هزینه های بسیار زیادی بر ملت تحمیل کرد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان سر پا ایستاد و امروز با گذشت چهل سال بالندگی و بلوغ خود را جشن می گیرد.
طالبی خاطرنشان کرد:نگاه به آرمان ها و اهداف انقلاب نشان می دهد در برخی موضوعات نیز کم کاری داشته ایم و یکی از این موارد برمی گردد به تقویت اتحاد و انسجامی که باید همگان در راستای اهداف و  مشترکات بسیار زیادی که داریم برای آن تلاش می کردیم تا  به حد دلخواه برسد.
وی با تاکید بر تبدیل بلوغ انقلاب به فرصت تقویت همبستگی و وحدت اظهار داشت:امروز کشور با تهدید ها و مشکلاتی روبه رو است و  مردم ایثارگرانه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و صبورانه مسائل را تحمل می کنند که  ناشی از عشق و علاقه آن ها به نظام و اعتماد نسبت به ساختارهای قانونی کشور است.
 
 
* افزایش امید و خدمت رسانی موثر وظیفه مهم مسئولان در برابر اعتماد مردم
 
 
عالی ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: در برابر اعتماد مردمی وظیفه و مسئولیت همه افرادی که در جایگاه های مختلف خدمت به کشور قرار دارند این است که در جهت تقویت اعتماد و افزایش امید در سطح جامعه کمک کنند و مسئولان  فارغ از برخی  صف بندی  و اختلاف سلیقه ها کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند.
طالبی ادامه داد: آنچه در کنار  کوشش مسئولان می تواند کام مردم را شیرین کند نظاره همدلی  بین عناصر مختلفی است که در صف خدمت قرار دارند و  در استان یزد نیز بنا  بر کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و تقویت همدلی و مشترکات گذاشته شده است.
استاندار یزد بیان کرد: باتوجه به اینکه از شهرستان اردکان  به عنوان شهر گفت و گو نامبرده می شود این ظرفیت می تواند در مسیر همسبتگی هر چه بیشتر در همه روابط  جلوه گر شود زیرا شهر گفت و گو به این معناست که می توانیم برای رفع اختلاف ها و حل مشکلات با یکدیگر سخن بگوییم.
وی افزود:محدود شدن مجراهای گفت و گو به روابط ما ضربه می زند و لازم است خودمان را ملزم بدانیم که در همه کارها و برنامه ها گفت و گو را سرلوحه  قرار داده  و مطمئنا از این مسیر و با توجه به پیشینه وجود بزرگان در تاریخ اردکان و اهتمام امروز مسئولان بسیاری از مسائل این شهرستان قابل حل است.
طالبی اظهار داشت: ضروریست روحیه همکاری و تعامل در مسیر توسعه اردکان تقویت شود زیرا این شهرستان با مسائلی از جمله چالش های حوزه مهاجرت و محیط زیست،رونق اشتغال و تقویت سرمایه گذاری روبه رو است و  امید است با روحیه بهتر و  همکاری جدی تر بتوان در  مسیر  جدید همگام و اثربخش حرکت کرد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود افتتاح پروژه های شهرستان اردکان همزمان با دهه فجر را به مردم تبریک گفت و ابراز امیداواری کرد، این پروژه  ها در مسیر بهبود مسائل شهرستان،ایجاد شغل،تقویت سرمایه گذاری و ارائه خدمت به مردم موثر واقع شود.
گفتنی است استاندار یزد در اولین برنامه سفر خود به شهرستان اردکان همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان به مقام ملکوتی آیت الله « سید روح الله خاتمی» معلم اخلاق و امام جمعه فقید شهرهای یزد و اردکان نیز ادای احترام کرد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..