استاندار یزد در شورای اداری شهرستان بهاباد:

اعتماد در شرایط فعلی، عنصر کلیدی مشارکت مردم در فعالیت های مختلف است

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان بهاباد با اشاره به ظرفیت های این شهرستان ازجمله همدلی و هماهنگی بین مسئولان ‌و نخبگان بهاباد، خاطرنشان کرد: اعتماد در شرایط فعلی عنصر کلیدی حضور و مشارکت مردم در فعالیت های مختلف است.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شورای اداری شهرستان بهاباد با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "محمد مهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد و اعضای شورای اداری این شهرستان در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ‌شهرستان بهاباد برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(‌س)، گفت: امروز ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که بیش از هر زمان دیگری محتاج نگاه به آرمانها و اهداف انقلاب هستیم.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: این آرمانها و اهداف ارزشمند، ملت ایران را در یک صف واحد قرار داد و نظامی مبتنی بر رای مردم را بنیانگذاری کردند.
وی افزود: مهمترین آرمان و هدف انقلاب فراهم کردن نظامی بود که با مشارکت مردم و براساس باورهای دینی و ملی ‌آنها کار کند و ما در مقاطع مختلف از جمله دوران هشت ساله دفاع مقدس این مشارکت همیشگی مردم را مشاهده کرده ایم.
طالبی خاطرنشان کرد: امروز که کشور با برخی موانع و مشکلات روبه‌روست و ما بی سابقه ترین تحریم های استکبار جهانی را علیه خود مشاهده می‌کنیم، بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و مشارکت مردم در صحنه های مختلف هستیم و این حضور اتفاق نمی افتد مگر اینکه مردم به نظامشان، مسئولان و نمایندگانشان اعتماد داشته باشند.
عالی ترین مقام اجرایی استان گفت: اعتماد در شرایط فعلی عنصر کلیدی مشارکت و حضور مردم در فعالیت های مختلف است و این اعتماد را ما مسئولان باید در مردم ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: برای اینکه این اعتماد در بین مردم به وجود آید و تقویت شود از یک طرف باید با همه توان در صف خدمت به مردم باشیم و رفع مشکلات و نیازمندی های آنها را در دستورکار قرار دهیم و از سوی دیگر به مردم نشان دهیم آنچه برای ما در درجه اول اهمیت قرار دارد منافع عمومی جامعه و منافع ملی و نه منافع فردی، گروهی، ‌حزبی یا جنایی است.
استاندار یزد افزود: درحقیقت باید این مهم را در مردم تبیین کنیم و در بین آنها به وجود آوریم، با صداقت عمل کنیم ‌تا باورپذیری مردم افزایش پیدا کند و آنها در عمل و در عرصه خدمت مشاهده کنند با خدمتگزارانی روبه رو هستند که امروز برای خدمت و تلاش سر از پا نمی شناسند و نسبت به رفع مشکلات و موانعی که فراروی مردم و جامعه قرار دارد، حساسیت دارند.
 
 
همدلی و هماهنگی بین مسئولان، نخبگان و مردم بهاباد‌
 
 
‌طالبی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های بهاباد اشاره کرد و گفت: شهرستانی مانند بهاباد با همدلی، ‌صمیمیت و هماهنگی که در بین مسئولان، نخبگان، مردم و نمایندگان آنها در شوراهای اسلامی شهر و روستا وجود دارد نمادی از همکاری و همراهی مسئولان و مردم است که می تواند در این مسیر پیشتاز و الگویی برای سایر شهرستانهای استان باشد و می توانیم با اتکا به همین همدلی و تقویت هماهنگی ها شاهد پیشرفت های بیشتر شهرستان و رفع مشکلات بهاباد باشیم.
استاندار یزد پایان سخنان خود با بیان اینکه طرح ها، برنامه ها و پروژه های شهرستان بهاباد نسبت به سال قبل و سال های ‌پیش از این با جدیت و تلاش بیشتری دنبال شده است، اظهار امیدواری کرد: با همین روحیه تلاش و همدلی در سال‌های آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از ‌طرح ها و پروژه‌های بزرگ در شهرستان بهاباد باشیم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..