اعلام فراخوان جشنواره شعر و داستان انقلاب در یزد

متقاضیان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری به سایت www.artfest.ir مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش یزدی نیوز رئیس حوزه هنری استان یزد گفت: یازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب به منظور پاس‌داشت و ارتقای دستاوردهای شعر و داستان انقلاب و کشف استعدادهای برتر ادبی، فروردین‌ماه ۱۳۹۸ هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کوچک زاده مسائل و رویدادهای قبل از انقلاب، روزهای پیروزی انقلاب و پس از آن تا امروز همچون: دفاع مقدس، کودتای نوژه، حادثه طبس، منافقین، فتنه‌ها و ترورها، خیزش سال ۴۲ و تبعید امام خمینی(ره)، کودتای سال ۳۲، دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را از جمله مباحث این جشنواره اعلام کرد
وی همچنین نقش و جایگاه انقلاب اسلامی در رهبری، وحدت، انسجام ملی و هدایت جریان‌های استکبارستیزی مسلمانان جهان با تأکید بر هویت اسلامی و هویت ملی وهمچنین ادبیات مقاومت از جمله موضوعات بخش داستان؛ رمان و داستان کوتاه (بزرگسال- کودک و نوجوان) این جشنواره برشمرد . 
کوچک زاده گفت: علاقمندان  برای شرکت در این جشنواره می‌توانند حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه سال‌جاری به سایت www.artfest.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..