با حضور استاندار یزد؛

‌پروژه های شهرستان بافق به بهره برداری رسید.

با حضور "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ‌پروژه های شهرستان بافق افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزپروژه های شهرستان بافق همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد، "‌حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی" ‌امام جمعه شهرستان بافق، "‌عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، ‌"‌محمد زاده رحمانی" ‌و جمعی از مدیران استان و شهرستان با اعتبار ٩٦٠ هزار و ١٤٩ میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای ٣٣ نفر به بهره برداری رسید.

 
 
افتتاح ساختمان عملیاتی اداره گاز بافق
 
 
با حضور استاندار یزد ساختمان عملیاتی و پست امداد اداره گاز ناحیه بافق با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال، در مساحت ‌دو هزار و ٢٠٠ مترمربع و زیربنای ۷۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.
 
 
افتتاح پروژه ساخت لاین شرقی بلوار حضرت ولی عصر(‌عج)‌
 
 
با حضور "محمدعلی طالبی" ساخت لاین شرقی بلوار حضرت ولی عصر(‌عج) به مساحت ‌دو هزار و ٢٠٠ مترمربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال شامل خاکبرداری، خاکریزی، زیرساخت، زیرسازی آسفالت و نصب سنگ جدول افتتاح شد.
 
 
آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوشک بافق
 
 
همچنین با حضور عالی ترین مقام اجرایی استان و هیات همراه عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای کوشک بافق با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، اجرای ۸۹ کیلومتر شبکه توزیع، اجرای ۲۰ کیلومتر خط تغذیه و قابلیت نصب ۸۰۰ انشعاب خانگی و تجاری ‌آغاز شد.
استاندار یزد در این مراسم افتتاح گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته اقدامات و فعالیت هایی است که در راستای عمران و آبادانی روستاها انجام شده است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: یکی از اقدامات بنیادین و زیرساختی که در دولت تدبیر و امید با جدیت دنبال شد بحث گازرسانی به شهرها و روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور بود که در استان یزد نیز این مهم تحقق یافته است و امروز از شهرستان‌های استان به عنوان شهرستان های سبز یاد می شود.
طالبی خاطرنشان کرد: این اقدامات نظام همراه با هزینه‌های بسیار زیادی بوده که هیچ منتی بر مردم نیست زیرا ضرورت دارد با این ‌فعالیت ها بحث پایداری جمعیت در روستاها، بازگشت جمعیت ‌به روستا و فعال بودن روستاها را دنبال نماییم.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..