به همت خیرین اجتماعی؛

در آستانه بلوغ انقلاب،باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر میبد با حضور استاندر یزد افتتاح شد

باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر میبد به همت خیرین اجتماعی و با حضور « محمدعلی طالبی» استاندار یزد در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد در این مراسم با قدردانی از خیران و بانیان احداث باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر میبد گفت:وجود روحیه خیری در این شهرستان و مشارکت خیران در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های فرهنگی و اجتماعی که در حال حاضر یکی از نیازهای ضروری استان محسوب می شود،بسیار ارزشمند و موثر است.

«محمدعلی طالبی» افزود:خیران یکی از بالاترین سرمایه های اجتماعی در جامعه هستند و علاوه بر پاسداشت اقدامات آن ها در عرصه های مختلف، ضروریست زمینه های لازم و تسهیل شرایط از سوی دستگاه های اجرایی نیز برای امتداد  و سرعت بخشی به این فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد.
باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر با خیر اندیشی و همت والای موسسه خیریه سایه طوبی به عنوان یکی از طرح های خیری در جهت توسعه فضای ورزشی و تفریحی شهرستان میبد و در راستای تقویت جایگاه ورزش برای سلامت و رفاه اهالی محله خانقاه با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در فروردین سال جاری آغاز به کار و  عملیات اجرایی آن در بهمن ماه به پایان رسید.
همزمان با افتتاح این پروژه از خیران و مشارکت کنندگان در ساخت این سالن ورزشی با حضور استاندار یزد و نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تجلیل و قدردانی شد.
 
 
منبع:استانداری یزد
 

بخش نظردهی بسته شده است..