با حکم وزیر کشور؛

احمد ترحمی بهابادی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد منصوب شد

با حکم وزیر کشور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد منصوب شد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ به پیشنهاد استاندار یزد و با حکم دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، احمد ترحمی بهابادی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روز افزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای "مدظله العالی" در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم .
 
احمد ترحمی از آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس بوده که از مهم ترین سوابق اجرایی وی می توان به معاون اداری، مالی و توسعه منابع استاندار یزد، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد، سرپرست فرمانداری یزد و دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اشاره کرد.
وی دارای لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه تهران، فوق لیسانس از دانشگاه امام صادق و در حال حاضر در مرحله دفاع رساله خود در مقطع دکتری روابط بین الملل در دانشگاه اصفهان می باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..