در ایام دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت

گازرسانی به 9 روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت با حضور استاندار یزد افتتاح و مردم این مناطق از نعمت گاز برخوردار شدند.

به گزارش یزدی نیوزبا حضور«محمدعلی طالبی» استاندار یزد، «کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده شریف مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در «روستای گلویک» طرح گاز رسانی به ۹ روستای دهستان نصرآباد و دهشیر در شهرستان تفت افتتاح شد.

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در این مراسم بیان کرد:خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی با جریان گازرسانی مستمر در سطح استان اکثریت روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت از نعمت گاز برخوردار شده اند و امید است با تقویت سایر زیرساخت ها زمینه سرمایه گذاری و رونق اشتغال نیز در روستاهای مختلف به ویژه شهرستان تفت فراهم آید.
این طرح با اجرای ۴۸ کیلومتر خط گاز لوله پلی اتیلن،۱۲ کیلومتر خط فلزی ۴ اینچ و یک عدد ایستگاه ۲ هزار و ۵۰۰   TBS تکمیل شده است.
طرح گازرسانی به ۹ روستای دهستان نصرآباد و دهشیر بخش مرکزی تفت با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به پایان رسید و همزمان با ایام دهه فجر افتتاح و مردم این منطقه نیز از نعمت گاز برخوردار شدند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..