همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

افتتاح ۲۶ طرح مخابراتی در شهرستان تفت صورت گرفت

26 طرح مخابراتی شهرستان تفت به صورت همزمان و با حضور « محمدعلی طالبی» استاندار یزد افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزآیین افتتاح  26 پروژه مخابراتی شهرستان تفت با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، «کمال دهقانی فیروز آبادی» نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و « عباس حیدری » مشاور و مدیرکل حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم گفت:مخابرات و زیرساخت های ارتباطی یکی از شاخص های اصلی توسعه و سرمایه گذاری در دنیا محسوب می شود و خوشبختانه استان یزد نیز از ظرفیت های خوبی در این حوزه برخوردار است.
«محمدعلی طالبی»افزود:انتظار می رود جدیت و تلاش بیشتری نسبت به تقویت زیرساخت های ارتباطی و پوشش مناسب مخابراتی برای سرعت بخشی به توسعه در تمام مناطق مختلف استان صورت گیرد.
۲۶  طرح مخابراتی کوچک و بزرگ شهرستان تفت با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به صورت متمرکز در مرکز مخابرات امام حسین (ع) شهر تفت افتتاح و در مسیر تقویت زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی استان قرار گرفت.
گفتنی است توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات از رویکردهای مهم دولت تدبیر و امید است که در چند سال گذشته پیشرفت های جدیدی در سطح کشور به ویژه یزد که از ظرفیت منابع انسانی متخصص در این زمینه برخوردار است تحقق یافته و این امر زمینه تقویت مشاغل دانش بنیان را  نیز فراهم می سازد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..