جانشین فرمانده انتظامی استان یزد:

۲۴۰ کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۴۰ کیلوگرم تریاک در عملیات‌های جداگانه در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ سیدرضا مکی با اشاره به اینکه در یکی از عملیات‌ها، ۲۲۱ کیلو تریاک توسط ماموران پلیس و با انجام کار اطلاعاتی کشف و ضبط شد، اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر یزد از ورود یک محموله موادمخدر به این استان مطلع شدند و خودروی حامل این محموله را شناسایی کردند.

 
وی بیان کرد: نیروهای پلیس در یک عملیات ضربتی خودروی شناسایی شده را در یکی محورهای مواصلاتی متوقف کر دند  و در بازرسی انجام شده، ۲۲۱ کیلو تریاک کشف کردند.
 
مکی با اشاره به دستگیری دو قاچاقچی در این عملیات خاطرنشان کرد: قاچاقچیان این محموله را از جنوب‌شرقی کشور بارگیری و قصد انتقال به استان البرز را داشتند که توسط ماموران پلیس این استان دستگیر شدند.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: در عملیات دیگری که در راستای ارتقاء امنیت محله‌محور و اجرای طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و توزیع کنندگان موادمخدر در شهرستان یزد اجرا شد، ماموران پلیس موفق به کشف حدود ۱۷ کیلوگرم موادمخدر شدند.
 
مکی با اشاره به کشف مقادیر دیگری تریاک از توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان تاکید کرد: مبارزه با باندهای واردکننده موادمخدر از اولویت‌های اصلی پلیس استان یزد است و در این مسیر از هیچ‌ تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..