رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد

ویزیت رایگان ۳۶ هزار نفر در قالب طرح شهید رهنمون در یزد

دکتر قادری از ویزیت رایگان 36 هزار نفر و برپایی بیمارستانهای ثابت و سیار و ارائه خدمات به 16 هزار نفر در استان یزد خبر داد

به گزارش یزدی نیوزرئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد در دوازدهمین مجمع بسیج جامعه پزشکی استان یزد گفت:  برپایی بیمارستانهای صحرایی و خدمات رسانی به مردم در مناطق محروم کشور و استان از دستاوردهای بسیج در عرصه سلامت و بهداشت و درمان است .

دکتر قادری ویزیت رایگان ۳۶ هزار نفر در قالب طرح شهید رهنمون و برپایی بیمارستانهای ثابت و سیار صحرایی و ارائه خدمات به ۱۶ هزار نفر از مهمترین دستاوردهای بسیج جامعه پزشکی در سالجاری برشمرد.
وی  همچنین از سازماندهی ۲۰۰ تیم بهداشت درمانی بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات به مناطق محروم استان و همچنین برپایی سه بیمارستان ثابت در شهرستانهای خاتم ، بهاباد و ابرکوه در سال آینده خبر داد .
 دکتر قادریی اظهار داشت : سال آینده هر ماه ۱۸ تیم بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات عرصه سلامت به مناطق محروم استان و استانهای کشور اعزام می شوند .
رئیس بسیج جامعه پزشکی استان یزد ارائه خدمات تحصصی و فوق تخصصی پزشکی در قالب برپایی بیمارستان های صحرایی به مناطق دوردست و محروم از مهمترین دستاوردهای انقلاب در عرصه سلامت اعلام کرد .
  سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد هم با اشاره به فعالیتهای متنوع بسیج به منظور خدمات رسانی بهتر به مردم بویژه ارائه خدمات به مناطق محروم توجه به مناطق کمتر برخوردار را از اولویت های کار بسیج برشمرد و گفت:  تلاش خواهیم کرد با تکیه بر توان بسیج مردمی و مقتدر فعالیت های مختلفی را در عرصه های مختلف خدماتی ، عمرانی و بهداشت و سلامت با همکاری دستگاهها به مردم ارائه کنیم .
استانداریزد هم در این مجمع با تجلیل از ایثار و از خود گذشتگی شهیدان والامقام داشتن روحیه ایثار وخیرمندی  را از سرمایه های مهم اجتماعی استان برشمرد و گفت: بسیج جامعه پزشکی و حضور جهادی کادر سلامت استان برای خدمات رسانی به مردم در مناطق مردم نمونه بارزی از روحیه خیرمندی مردم استان یزد است .
طالبی با اشاره به اقدام خوب  بسیج و دانشگاه علوم پزشکی در پایش سلامت طبقات محروم جامعه بر ترویج اینگونه فعالیت های خیر خواهانه در استا تاکید و از تلاشهای جامعه پزشکی استان در این زمینه قدردانی کرد .
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..