رونمایی از ده محصول برتر و فناور دانش بنیان

محصولات رونمایی شده ، در زمینه های پزشکی ، دارویی ، کشاورزی ، شیمیایی ، اتوماسیون و نرم افزار ، نرم افزار امنیتی ، مدیریت ، معماری و تولید قطعات صنعتی در حوزه نفت و انرژی اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزمعاون نوسازی مدیریت و سرمایه گذاری معاون علمی – فناوری رییس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه تولید محصولات فناور از برکات انقلاب اسلامی است گفت  : در حالی که پیش از انقلاب بهایی به فکر و اندیشه داده نمی شد پس از انقلاب به ویژه در دو دهه  گذشته فکر و دانش و نیروی خلاق محور توسعه کشور قرار گرفته است .  

دلیری با اشاره به اینکه امروز تعداد شرکت های دانش بنیان در کشور از مرز ۴ هزار گذشته  افزود :  هم اکنون نوآوری جوانان ما در جهان جایگاه چهل و هفتم را دارد که نشان از اهتمام حاکمیت مردم در توسعه این بخش است . 
همچنین رییس پارک علم و فناوری یزد گفت:  این محصولات در زمینه های پزشکی ، دارویی ، کشاورزی ، شیمیایی ، اتوماسیون و نرم افزار ، نرم افزار امنیتی ، مدیریت ، معماری و تولید قطعات صنعتی در حوزه نفت و انرژی است .  
پورسراجیان با اشاره به اینکه در حال حاضر در این پارک ۸۸۰ هسته و موسسه فناور سالیانه ده ها محصول فناور را وارد بازار می کنند افزود: امسال محصولات ده شرکت از این تعداد موفق شدند با کسب حداکثر نصاب نمره جزء ده محصول برتر و فناور این پارک انتخاب بشوند. 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..