استاندار یزد در جمع طلاب و روحانیون شهرستان ابرکوه:

ارتقای اعتماد و امیدآفرینی در بین مردم ضرور‌ت مشترک همه مسئولان و نخبگان است

استاندار یزد در جمع روحانیون و طلاب شهرستان ابرکوه تاکید کرد: ارتقای اعتماد و تقویت امید‌آفرینی در بین مردم ضرورت مشترک همه مسئولان و نخبگان است.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد در جمع روحانیون و طلاب شهرستان ابرکوه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در شرایط امروز کشور ارتقای اعتماد و تقویت امیدآفرینی در بین مردم ضرورت مشترک همه مسئولان و نخبگان است.

"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: از روحانیت‌ و ائمه جمعه محترم به عنوان قشری که در جمع مردم حضور دارند و با مشکلات آنها آشنا هستند این توقع را داریم که صدای مطالبات مردم باشند و از طرف دیگر نیز شرایط سخت کشور، تداوم دشمنی های بدخواهان ‌نظام و تحریم های بی سابقه در طول ۴۰ سال گذشته را برای مردم تبیین نمایند.
وی افزود: مردم ایران ‌کشور و نظامشان را دوست دارند و اعتماد به نظام جمهوری اسلامی ایران در بین مردم وجود دارد که ضروری است این اعتماد را تقویت کنیم و حفظ نماییم.
طالبی خاطرنشان کرد: امروز برای رفع مشکلات مردم همدلی، صمیمیت و همراهی را در همه ارکان حاکمیت شاهد هستیم.
‌استاندار یزد گفت: همه باید مسائل گروهی و جناحی را به نفع منافع ملی و عمومی کنار بگذاریم که این هم برعهده مسئولان دولتی و هم برعهده ‌کسانی است که تریبون هایی را در اختیار دارند.
طالبی در پایان سخنان خود تصریح کرد: این روحیه همدلی و وحدت راز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن بوده و است و حفظ و قوام همه مجموعه نظام اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه وظیفه و مسئولیت همه ماست.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..