همزمان با دهه فجر؛

اولین کافه کارآفرینی در استان یزد افتتاح شد/تحول در مدیریت کشور با ادغام دانش و سرمایه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در آیین افتتاح اولین کافه کارآفرینی استان یزد بر ضرورت تبدیل ذخائر ملی به ثروت اشاره و مطرح کرد:ادغام دانش و سرمایه،رویکرد مدیریتی کشور را متحول می سازد.

به گزارش یزدی نیوزاولین کافه کارآفرینی استان یزد به مناسبت دهه فجر و با حضور «میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در هتل باغ مشیرالممالک افتتاح شد.

معاون اقتصادی استاندار یزد در این مراسم گفت:شفاف سازی در قوانین کسب و کار و ایجاد مسیرهای جایگزین و تسهیلگر در جریان کارآفرینی،فضای جدیدی برای ایجاد شغل و درآمد در بخش های مختلف به ویژه مشاغل نو ایجاد می کند.
زینی وند افزود:کشور از دارائی های متنوعی برخوردار است و نتوانستیم این داشته ها را به ثروت تبدیل کنیم و در شروع دهه پنجاه انقلاب مدیریت  و شیوه اداره کشور نیاز به تحول دارد که ادغام دانش و سرمایه این امر مهم را محقق می سازد.
وی کافه های کارآفرینی را زمینه ای مناسب برای تقویت گفتمان بخش های مختلف در عرصه های اقتصادی و اجتماعی دانست و بیان کرد: نشست های هم اندیشی خارج از فضای اداری با حضور دانشجویان،ایده پردازان،مدیران و فعالان بخش های مختلف زمینه پیوند ایده با سرمایه را فراهم می سازد.
معاون استاندار یزد اظهار داشت:باید به سمت شفافیت،خداحافظی با امضاهای طلایی،تقویت بخش خصوصی و بهره مندی مثبت از قوانین حرکت کنیم زیرا زمانی که دولت خود را از رقابت با بخش خصوصی کنار بکشد ساختار اداره کشور نیز ترمیم و چابک می شود.
زینی وند خاطرنشان کرد:مقررات زدایی،روان سازی و کوتاه کردن فرآیندهای اداری از دیگر نیازهای مدیریتی کشور است و تحقق دولت الکترونیک در این راستا یک انقلاب و جهاد کارآمد به حساب می آید که ارائه خدمات دولتی را در فضایی شفاف و پر سرعت رقم می زند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد گفت: وظیفه حاکمیت در بخش های مختلف آزادسازی انرژی جوانان و باور به توانمندی های این قشر است زیرا حضور جوانان در عرصه های مختلف می تواند دیدگاه های نو و شیوه هایی متناسب با نیازهای روز را به فرآیند بازسازی و توسعه کشور تزریق نماید.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..