اجرای موثر طرح های حمایتی به شناسایی دقیق و بخش بندی جامعه وابسته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در شورای تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: اجرای موثر طرح های حمایتی به شناسایی دقیق بخش های مختلف جامعه و تهیه بانک اطلاعاتی چند وجهی وابسته است.

به گزارش یزدی نیوزشورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور « میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد با تبریک دهه مبارک فجر و بلوغ انقلاب اسلامی بیان کرد: حوزه های متنوع و مرتبط با بخش های مختلف جامعه در شورای هماهنگی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار دارد و برای پوشش این موضوعات تلاش مضاعف و فعال سازی ظرفیت تشکل های این حوزه نیازمند توجه بیشتر است.
«علی زینی وند» افزود:برای کاهش آسیب های اجتماعی و تسهیل شرایط زندگی  اقشار کم درآمد ، اجرای طرح های حمایتی از سوی دولت مورد توجه قرار گرفته است که اثربخشی این طرح ها به شناسایی دقیق بخش های مختلف جامعه و تهیه بانک اطلاعاتی چندوجهی وابسته است.
زینی وند بر هدفمندی حمایت های دولتی تاکید و اظهار داشت:اگر بودجه های حمایتی به افراد نیازمند و جامعه هدف اختصاص پیدا نکند نمی توان نتایج موثری را انتظار داشت و امتداد طرح هایی از این قبیل اثرگذاری و قابلیت لازم را به همراه نخواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد:استان یزد از ویژگی های مثبت تاریخی،فرهنگی،اقتصادی،منابع انسانی ،علمی و دانشگاهی برخوردار است و بسیاری از این پتانسیل ها  به عنوان نقاط قوت در سطح ملی و بین المللی شناخته می شوند اما با مشکلاتی از جمله کم آبی،مهاجرپذیری و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز روبه رو است.
معاون اقتصادی استاندار یزد گفت:برای برنامه ریزی متوازن و اجرای موفق آن در استان یزد نیازمند بودجه متوازن هستیم که ضروریست در تخصیص اعتبار ملی برای بخش های مختلف استان به ویژه تعاون،کار و رفاه اجتماعی مشکلات پیش رو نیز در نظر گرفته شود تا بتوان  برای رفع کاستی ها سرمایه گذاری و تلاش کرد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..