معاون پارلمانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی:

استان یزد در بازیابی اعتماد اجتماعی به عنوان پایلوت در کشور عمل کند

معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی بر تقویت همدلی، اولویت سنجی موضوعات و جلوگیری از هدر رفت سرمایه در کشور تاکید و بیان کرد: استان یزد با تکیه بر ظرفیت های تاریخی و فرهنگی در بازیابی اعتماد و امید آفرینی اجتماعی به عنوان پایلوت در کشور عمل کند.

به گزارش یزدی نیوزشورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد با حضور « میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با تبریک ایام دهه فجر گفت:نظام جمهوری اسلامی ایران با توجه به قرار گرفتن در بلوغ و تولد چهل سالگی لازم است تدبیری موثر برای امید آفرینی ، تقویت توان داخلی و غلبه بر شرایط  ایجاد شده از سوی دشمنان به کار گیرد. 
« میرهادی قره سید رومیانی» افزود:در موضوع جداسازی وزارت خانه برای بهبود شرایط اقتصادی،اولویت با تفکیک وزارت صنعت،معدن و تجارت است تا بتوان ظرفیت بازرگانی را دوباره فعال ساخت و طرح تفکیک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگشت داشته شده و در حال حاضر  برای این موضوع اقدامی صورت نخواهد گرفت.
رومیانی شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی را شورایی توانمند و اثرگذار در جامعه دانست و حضور فعال انجمن های اجتماعی و  نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی را در این شورا خواستار شد تا موضوعات بدنه اصلی جامعه نیز برای تصمیم گیری موثر به هم اندیشی گذاشته شود.
وی خاطرنشان کرد:حل تفاوت حقوق در دستگاه های اجرایی مختلف نیازمند اقدام موثر است و پیگیری هایی در این زمینه از سوی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته  و باید این دغدغه به  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز منتقل شود تا در تمام سطوح بتوان از ظرفیت های اجرایی و قانونی برقراری توازن حقوقی را مسیر ساخت.
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت:شورای هماهنگی تعاون،کار و رفاه اجتماعی سه جانبه گرایی کارگر،کارفرما و دولت را در حل مشکلات اقتصادی و بهبود شرایط موجود به عنوان یک اصل مهم مورد توجه قرار دهد  زیرا تشکل ها پر و بال دولت هستند و ضروریست با آن ها همراه باشیم.
رومیانی بر اولویت سنجی موضوعات برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها تاکید و افزود:با توجه به درایت،ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی موجود در این استان،یزد می تواند به عنوان پایلوت کشوری در بازیابی اعتماد و امید آفرینی اجتماعی ایفای نقش کند.
معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت:شاخص اصلی دولت و این وزارت خانه در انتخاب مدیران؛ تعامل با استانداران،نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اجرای سیاست های دولت و وزارت خانه های متبوع است و هر گونه تغییر و تحولی بر مبنای شخصیت سنجی علمی،کاربردی و توانمندی افراد صورت می گیرد.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..