راه اندازی خانه داوطلبان خبرنگار و مطبوعات در استان، بزودی

مدیرعامل هلال احمر: هدف از راه اندازی این خانه آشنایی اصحاب رسانه با دوره‌های امداد، کمک‌های اولیه و اهداف هلال احمر است.

به گزارش یزدی نیوزحرازی زاده در بازدید از خانه مطبوعات استان افزود:با اجرای طرح های مشارکت اجتماعی با استانداری و سایر ادارت استان در زمینه پیشگیری از اعتیاد، کارآفرینی و اشتغال و … با چندین دانشگاه استان، استانداری، دفتر امور اجتماعی استانداری و دیگر ارگان ها تعاملات خوبی برقرار شده  است.

 
مدیرعامل هلال احمر گفت: بزودی ۱۲کانون طلاب در حوزه های علمیه استان راه اندازی کرده و در این زمینه نیز کارهای خوبی را با مشارکت حوزه علمیه استان انجام می دهیم.
 
وی عنوان کرد: آماده هر گونه همکاری با خانه مطبوعات استان هستیم تا دوره های مختلفی را برای خبرنگاران برگزار کنیم.
 
مدیرعامل هلال احمر با بیان اینکه مسئولیت امداد و نجات سفرهای نوروزی استان یزد به‌عهده هلال‌احمر است، عنوان کرد: هلال‌احمر یزد سعی دارد در نوروز امسال با ۱۰پایگاه امدادی ثابت، ۳تا۶ واحد امدادی سیار و ایستگاه‌های متعدد راهنمای مسافر در ورودی شهرها خدمات خود را ارائه کند.
 
حرازی زاده با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار این نهاد اظهار داشت: سال‌جاری چند مانور موثر در سطح استان برگزار شد و مانورهایی که برگزار می‌شود نقش مدیریت بحران در آنها موثر است و خوشبختانه مانورهای خوبی هم برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: بازخوردی که الان از توانمندی نیروها داریم این است که جزو اولین تیم‌هایی هستیم که در حوادث حاضر می‌شویم و تعامل خوبی هم با نیروهای اورژانس داریم.
 
مدیرعامل هلال احمر یزد با اشاره به اینکه بیشترین هدف ما در حوزه آموزش، آموزش‌های همگانی و در سطح جامعه است، بیان داشت: برای آموزش اقداماتی انجام شده اما اصل بر این است که مردم نیز درک درستی از حوادث داشته باشند و به آموزش‌ها توجه کنند.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..