خدا در مسائل رفتاری و اجتماعی غربی‌ها هیچ جایگاه و نشانه‌ای ندارد

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه خدا در مسائل رفتاری و اجتماعی غربی‌ها هیچ جایگاه و نشانه‌ای ندارد گفت: غربی‌ها با تصویب قوانین غیر الهی دنبال حاکمیت در جهان هستند.

به گزارش یزدی نیوزآیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جمع طلاب استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی که امام خمینی(ره) آغازگر آن  شد، مسیری برای حاکمیت اسلام باز کرد اظهار داشت: این انقلاب همان خواسته امام حسین(ع) و حضرت علی(ع) بود که می‌خواستند تمام قوانین حاکم بر زمین الهی باشد.

 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه امام راحل برای به ثمر رسیدن این انقلاب زحمات بسیاری را کشیدند گفت: این تلاش‌ها و زحمات نتیجه بخش بود و در نهایت دست استعمارگران از جمهوری اسلامی کوتاه شد.
 
امام جمعه یزد اضافه کرد: در قبل از انقلاب، ایران به شکلی اداره می‌شد که حتی جرات تصمیمات سیاسی، فرهنگی و غیره را در کشور نداشتیم و کوچکترین کاری را بدون اجازه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها نمی‌توانستیم انجام دهیم ولی با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن دیگر احاطه‌ای برای ایران نداشتند و به همین دلیل در طول این چهل سال هر آنچه که توانستند توطئه کرده تا جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند که به لطف و یاری خدای متعال در تمام این توطئه‌ها با شکست روبه‌رو شدند.
 
وی با بیان اینکه این انقلابی که به پیروزی رسید و نسل به نسل منتقل شد، باید به خوبی حفظ شود و به نسل‌های بعدی منتقل شود تصریح کرد: حفظ این انقلاب شرایطی دارد که باید به خوبی رعایت و انجام شود که مهمترین آن، مطالعه سیره و زندگی امام خمینی (ره) و پیاده سازی آن در سطح جامعه است.
 
آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه غربی‌ها دنبال این هستند که با تصویب قوانین غیر الهی، بر جهان حاکم باشند خاطرنشان کرد: آنها قصد دارند که با تصویب قوانین غیر الهی، به هر شکلی که می‌پسندند جهان را مدیریت کنند و در این مسیر از هیچ کاری ابایی ندارند که نمونه این کارها را می‌توان در کشتار مردم مظلوم کشورهای اسلامی دید.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه در مسائل رفتاری و اجتماعی غربی‌ها، خدا هیچ نشانه و جایگاهی ندارد عنوان کرد: در کشورهایی که حمله کردند، به بدترین شکل دست به کشتار انسان‌ها می‌زنند که نشان از عدم وجود اخلاق و معنویت در وجود این انسان‌های سنگ دل است.
 
امام جمعه یزد خطاب به طلاب گفت: هر چه می‌توانید درس بخوانید و از کارهای زودگذر و دنیوی دور شوید و تفکر را ملاک اعمال و رفتارهایتان قرار دهید تا بتوانید برای جامعه و کشور خود مفید باشید.
 
وی در پایان تاکید کرد: هیچ شکی در آن نیست که انقلاب اسلامی که تا کنون به راه خود ادامه داده است، بازهم به مسیر خود ادامه خواهد داد تا پرچمش به دست منجی عالم بشریت برسد.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..