فراخوان نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد

فراخوان شرکت در جشنواره بین المللی فیلم یزد شهر میراث جهانی، منتشر شد.

به گزارش یزدی نیوزدبیر جشنواره گفت: همزمان با رونمایی از پوستر نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد شهر میراث جهانی، فراخوان شرکت در جشنواره نیز منتشر شد.

 
عباس ملازینلی افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به منظور انتخاب و معرفی فیلم های برگزیده به پنجمین دوره رقابت های تولیدات ویدئویی سازمان بین المللی شهرهای میراث جهانی(OWHC) از فیلمسازان نوجوان و جوان در دو گروه سنی ۱۴تا۱۷ و ۱۸تا۲۱ سال دعوت به حضور در این رویداد هنری می کند.
 
وی گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را در هر یک از ساختارهای فیلم از قبیل داستانی، مستند یا کلیپ با حداکثر زمان ۵دقیقه تا ۱۱ اسفند۹۷ در سایت جشنواره به نشانی www.film-yazd.ir  به همراه فرم ثبت نام، ۵قطعه عکس از پشت صحنه فیلم، پوستر فیلم و مدارک هویتی خود، بارگذاری نمایند. حداکثر حجم آثار برای بارگذاری در سایت"MG 60" است.
 
دبیر جشنواره افزود:علاقمندان پس از ثبت نام در سایت، بایست یک نسخه DVD با کیفیت اورژینال از فیلم خود را به نشانی ستاد جشنواره پست سفارشی کنند.
 
ملازینلی گفت:هیات داوران پس از بازبینی کلیه فیلمهای معرفی شده از گروه انتخاب آثار، در هر گروه سنی یک فیلم را برای حضور در مرحله بین المللی جشنواره به سازمان میراث شهرهای جهانی(OWHC)معرفی می کند.
 
وی افزود: ستاد جشنواره برای دو فیلم منتخب، تندیس جشنواره و همچنین جایزه نقدی به مبلغ ۳۰میلیون ریال اهداء می کند.
 
اعلام آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره: ۱۴ اسفند۱۳۹۷ است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..