استاندار یزد در شورای اداری شهرستان ابرکوه:

‌امید مردم موجب انسجام جامعه و پیوند دهنده مردم و مسئولان نظام است/ ضرورت حراست از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری ابرکوه

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان ابرکوه خاطرنشان کرد: ‌آن چیزی که در شرایط امروز کشور می تواند موجب قوام، انسجام و پیوند دهنده مردم و مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، امید مردم است.‌

به گزارش یزدی نیوزشورای اداری شهرستان ابرکوه با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سلیمان پاک سرشت" معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور‌‌، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، "حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم حسینی" امام جمعه ‌و "محمد کاظمی نسب" فرماندار شهرستان ‌ابرکوه و جمعی از مسئولان استان، شورای اداری شهرستان ابرکوه برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت:‌ابرکوه شهرستانی است که مردم، آن را با سرو بلندقامتش می‌شناسند، سرو نماد صبر و استقامت است و مردم این شهرستان مردمی صبور و ایثارگر هستند که نمود آن را در بیش از ۲۷۰ شهید این شهرستان و صدها ایثارگر، آزاده ‌و جانباز و سرداران این شهرستان که مایه افتخار استان و ایران عزیز هستند، ‌می توان مشاهده کرد.‌
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: این همه سرمایه شهرستان ابرکوه نیست بلکه این شهرستان دارای سرمایه‌های فراوان و ظرفیت‌های بسیار خوب و بالایی است که از آن جمله می‌توان به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب ابرکوه که نقطه تلاقی استان‌های یزد، اصفهان و فارس است، اشاره کرد ‌و اگر به این ظرفیت به خوبی توجه شود در رشد و توسعه شهرستان بسیار موثر خواهد بود.
وی افزود: در سال‌های اخیر زیرساخت‌های بسیار خوبی برای توسعه شهرستان ابرکوه فراهم شده و این شهرستان اکنون در بخش کشاورزی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و به یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری در استان یزد تبدیل شده است.
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: در بخش صنعت و در حوزه ارتباطات نیز اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان انجام شده و با تکمیل راه آهن و اتصال راه آهن یزد به راه آهن فارس- اصفهان شاهد شکوفایی ابرکوه و تسهیل ارتباطات مردم خواهیم بود.
 
 
ضرورت حراست از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری ابرکوه
 
 
طالبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حراست از میراث فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان ابرکوه امری ضروری است که باید مورد توجه ‌و تاکید بیشتر مسئولان شهرستان قرار گیرد زیرا توسعه گردشگری در ابرکوه به تنهایی می تواند حتی بیش از صنعت برای شهرستان ارزش افزوده ایجاد کند به ویژه اینکه مردم ‌ابرکوه را از حضور گردشگران داخلی و خارجی در شهرستان منتفع می‌نماید.
 
 
امید مردم موجب انسجام جامعه و پیوند دهنده مردم و مسئولان
 
 
استاندار یزد با اشاره به اینکه شرایط امروز کشور از سخت ترین شرایط پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، بیان کرد: آن چیزی که در شرایط امروز کشور می‌تواند موجب قوا‌م، ‌انسجام و پیوند دهنده مردم، مسئولان و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، امید مردم است.
وی ادامه داد: در ‌عین همه سختی هایی که وجود و فرا روی ما قرار دارد باید همه تلاشمان را برای زنده نگهداشتن امید مردم به کار گیریم.
عالی ترین مقام اجرایی استان افزود: اگر بخواهیم اعتماد مردم را به دست آوریم مطمئنا باید مسئولیت پذیر و پاسخگو به رسانه ها، مردم و منتخبان آنها و نخبگان جامعه باشیم و در همه زمینه‌ها مشارکت مردم را به همراه خود داشته باشیم.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: آنچه در دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار می گیرد، بتواند نقش خود را در بهبود خدمات به مردم، افزایش میزان اشتغال و رفع نیازهای جامعه ‌به خوبی ایفا کند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..