امام جمعه مهریز:

شاخصه‌های مکتب امام خمینی (ره) در دهه فجر مدنظر قرار گیرد

امام جمعه مهریز گفت: شاخصه‌های مکتب امام خمینی (ره) باید در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار داشت: در مکتب امام خمینی (ره)، ولایتمداری، اخلاق محوری، انتقاد پذیری، اخلاص و توکل، قانون‌مداری، مقابله با خرافه گرایی، مردم سالاری دینی، وحدت گرایی، استکبار ستیزی، شاخصه اصلی بود و همه اینها اگر سرلوحه کار قرار گیرد، کشوری همواره پیروز خواهیم داشت.

 
وی افزود: امام خمینی (ره)در بعد عدالت نیز شاخصه‌هایی برای انقلاب تعیین کرده بود از جمله رسیدگی به محرومان، انصاف، فساد ستیزی و مقابله با رانت خواری، قضاوت عادلانه و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد جامعه بود.
 
محی‌الدینی خاطرنشان کرد: اگر این شاخص‌ها را سرلوحه کار کشور قرار دهیم و به آن عمل کنیم، به طور قطع مشکلات کمتری خواهیم داشت.
 
خطیب جمعه مهریز با اشاره به دستاوردهای غرور آفرین انقلاب اسلامی بیان کرد: دستیابی به فناوری هسته ای، فضایی، ماهواره ای، رشد علمی در عرصه اقتصادی و مخابراتی که همه اکتشافات، کشاورزی هواشناسی و زمین شناسی از این طریق انجام می شود، دستاوردهای چهار دهه تلاش و ایستادگی مردم ایران است.
 
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سالگرد خود توانسته با برهم زدن معادلات قدرت‌های جهانی، جایگاه خود را تعیین و تثبیت کند.
 
امام جمعه مهریز ادامه داد: با شعارهای صبر و استقامت، اعتماد به جوانان، روحیه انقلابی و ما می‌توانیم، عدم اعتماد به دشمن و جهاد اقتصادی توانستیم این انقلاب را شکوفا کنیم و اکنون باید پاسدار آن باشیم.
 
محی الدینی عنوان کرد: دشمن این اصول را نشانه گرفته و باید با هوشیاری و پای‌بندی به مبانی انقلاب اسلامی به سلطه ستیزی با استکبار و دفاع از مظلوم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دفاع از مظلوم به پاخیزیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..