قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به این باور رسیده که حرکت در اقتصاد بدون بخش خصوصی غیرممکن است گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد.

به گزارش یزدی نیوز سید ابوالفضل موسوی بیوکی  در ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی استان یزد که در سالن کوثری استانداری یزد برگزار شد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را هم در استان یزد و هم در سراسر کشور به خوبی پاس بداریم و همه تلاش‌هایی که در طول این چهل سال انجام گرفته است را به بهترین شکل ممکن برای مردم بیان کنیم.

 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده از کمیسیون اقتصادی بیرون آمد اظهار داشت: اخیرا قانونی در مجلس تصویب شد تا بتوانند مبادی وصول مالیات را تنظیم کنند و امیدواریم که بتوانیم وصول مالیات را سامان دهیم.
 
وی با بیان اینکه بخش‌های از مشکلات بخش خصوصی به سطوح ملی، استانی و صنفی تقسیم می‌شود اضافه کرد: اگر بتوانند این مشکلات و مسائل را بسته به هر بخش تفکیک شوند، به شکل مناسب‌تری می‌توان برای رفع آن اقدام کرد.
 
موسوی بیوکی با اشاره به اینکه از سال ۷۶ تا سال ۹۶ بودجه توسعه عمران کشور حدوداً ۴۶ درصد به کل بودجه بود که امسال به ۱۶ درصد و سال آینده به ۱۲ درصد می‌رسد گفت: این مسئله ربطی به سیاست‌ها و سیاست‌گذاری‌ها ندارد و روند سازو کار عمرانی ما به این سمت پیش می‌رود، بنابراین در حال رسیدن به حداقل‌های ممکن هستیم.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و قانون گذار به این باور رسیده است که توجه به بخش خصوصی باید زودتر از این حال و روزها صورت می‌گرفت تصریح کرد: دولت به این باور رسیده است که بدون بخش خصوصی حرکت در اقتصاد غیرممکن است.
 
وی افزود: بخش خصوصی باید بیاندیشد که چگونه اقتصاد کشور را به حرکت درآورد و بتواند در سیستم مدیریت خود آنقدر قوی عمل کنید که تفویض اختیار کند و زمانی که تفویض اختیار از دولت به استان گرفته شد، آن زمان می‌توان آن را در استان تصمیم گیری و مشکلات را حل‌وفصل کرد.
 
موسوی بیوکی با بیان اینکه بدون بخش خصوصی حرکت کردن یعنی توقف تمامی فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی و توسعه‌ای کشور تصریح کرد: در هر استان باید استاندار بهترین رابطه را با بخش خصوصی داشته باشد تا بتوانند بهترین مسیر را طی کنند.
 
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به برندهای تولیدی استان یزد باید اعتبار بخشیده شود اضافه کرد: ما در استان باید به شکلی عمل کنیم که چه با بخش نامه و چه آئین نامه کاری کنیم که ادارات، دستگاه‌های دولتی و مردم از محصولات تولیدی یزد استفاده کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در استان باید کیفیت محصولات را بالا ببریم خاطرنشان کرد: ارزش دارد که یزدی‌ها خود را موظف کنند که از کالای داخلی استان استفاده کنند و برای رونق تولید استان این کار را انجام دهند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..