بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در رسته‌های شیمیایی و سلولزی در استان یزد فعالیت دارند

رئیس خانه صنعت و معدن یزد گفت: بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در رسته‌های شیمیایی و سلولزی در استان یزد فعالیت دارند.

به گزارش یزدی نیوزسید علی اکبر کلانتر در ستاد راهبردی و اقتصاد مقاومتی استان یزد که در سالن کوثری استانداری یزد برگزار شد با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر با بیان اینکه بسیاری از جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد با توجه و نظارت خاصی که استاندار داشتند، به بررسی مشکلات خوشه‌ها و رسته‌های صنعتی استان یزد پرداخت شده اظهار داشت: امروزه واحدهای صنعتی و تولیدی استان با مشکلات بسیاری روبه رو هستند که امیدواریم بتوانیم این مسائل را برطرف کنیم.

 
رئیس خانه صنعت و معدن یزد با بیان اینکه بیش از ۸۰۰ واحد صنعتی در رسته‌های شیمیایی و سلولزی در استان یزد فعالیت دارند گفت: این انجمن‌ها در شش گروه دسته بندی شده و بسیاری از مشکلات و مسائل آنها احصا شده است.
 
وی با اشاره به اهمیت افزایش تعداد جلسات اقتصاد مقاومتی در استان یزد اضافه کرد: اگر تعداد جلسات افزایش یابد و بخش خصوصی بتواند صحبت‌ها و مسائل خود را بیان کند، می‌توانیم امید داشته باشیم که با همکاری بخش خصوصی و دولتی بسیاری از مشکلات و مسائل این بخش مهم در کشور حل‌وفصل شود.
 
محتوا و کیفیت جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد مناسب ارزیابی شده است
 
سید مجتبی حسینی‌پور در این نشست با بیان اینکه ما در ارزیابی مقدماتی که از طرف دبیرخانه ستاد فرماندهی به لحاظ کیفیت و محتوای جلسات ستاد مقاومتی استان انجام گرفت مشخص شد که ارزیابی خوب بوده است اظهار داشت: این ارزیابی‌ها ملاک ما نیست و باید تلاشمان عملکرد هر چه بهتر در این ستاد باشد.
 
رئیس سازمان برنامه ریزی و توسعه استان یزد خاطرنشان کرد: اینکه ارزیابی‌ها خوب به دست آمده است کافی نیست بلکه از منظر خودمان باید بیشتر در ستاد اقتصادی مقاومتی تلاش کنیم تا بتوانیم مشکلات استان را برطرف سازیم.
 
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..