نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مهریز افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی امشب در مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی در مرکز شهرستان مهریز افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز علی زینی‌وند در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان مهریز از مهریز به عنوان معدن ابتکارات یاد کرد و اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای مهریز نشانه ابتکار در تولید این شهرستان است.

 
وی بیان کرد: محصولات مهریز دارای تنوع و گوناگونی بسیاری است و می‌توان این شهر با ابتکارات مردم در فضای مجازی تبلیغ کرد تا همه مردم از آن منتفع شوند.
 
زینی‌وند با تاکید بر اینکه باید به جوانان اعتماد و تصدی امور مختلف را به آنها واگذار کرد، افزود: با کمک جوانان می توان رویکردهای فضاهای مختلف را به نفع خود تغییر دهیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تصریح کرد: همه استان‌ها باید از شهرستان مهریز الگو بگیرند تا شاهد شکوفایی اقتصاد و موفقیت آنها در عرصه حمایت از کالای ایرانی باشیم.
 
وی گفت: هر کشوری مشکلاتی دارد اینکه چگونه با آنها برخورد کنیم، مهم است و اکنون نیز مشکل کشور ما، اقتصادی است و راه حل آن، اقتصاد مقاومتی است.
 
زینی‌وند ادامه داد: فرماندار مهریز پرتلاش و پیگیر مسائل ابتکاری شهرستان است و این امر باعث شده این نمایشگاه به عنوان ابتکار عمل مهریز در کارنامه این شهرستان ثبت شود.
 
روحیه امید باید به جامعه تزریق شود
 
امام جمعه مهریز نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار و قدردان خون شهدا باشیم و این امیدواری را در جامعه تزریق کنیم.
 
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی بیان کرد: باید با تدبیر، استفاده از منویات رهبری و همت، شهرستان مهریز را بسازیم و خدمتی ارزنده به همشهریان ارئه دهیم.
 
وی ادامه داد: غرفه های این نمایشگاه نشانه خدمات ارزنده به مشتریان و ابتکارات ارزشمند سازمان‌های دولتی و غیر دولتی به مردم مهریز است.
 
ایجاد ۴۰ غرفه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی مهریز
 
فرماندار شهرستان مهریز نیز اظهار داشت: این نمایشگاه در بیش از ۴۰ غرفه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا پنج روز دایر است و با حضور فعال کارآفرینان اصناف و ادارات دولتی و موسسات غیر دولتی پرپا شده است.
 
سیدمحمد رستگاری بیان کرد: در این نمایشگاه خدمات مختلفی از جمله صدور کارت ملی هوشمند، خدمات درمانی و بیمه ای به مشتریان ارائه می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همدلی، همراهی و همکاری همه ادارات، بخش خصوصی خارج از شهرستان و فعال در حوزه مهریز برای ارائه خدمتی آسان به مردم شریف مهریز و هم استانی‌ها برپا شده است.
 
اهدای تمبر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب مهریز به مسئولان
 
 در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از تمبر نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رونمایی و به فرماندار و معاون اقتصادی استاندار یزد اهدا شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..