مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد:

درهای روابط عمومی استانداری به روی همه منتقدان و خبرنگاران باز است

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در نشست خبری با اهالی رسانه استان با بیان اینکه هیچ خبرنگار و فرد با گرایش چپی را به راست و با گرایش راستی را به چپ ترجیح نداده است، خاطرنشان کرد: درهای روابط عمومی استانداری به روی همه منتقدان ‌و خبرنگاران باز است.

به گزارش یزدی نیوز"علی صالحی" در نشست ‌خبری با اهالی رسانه های استان که در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: گفتمان حکمرانی خوب که ‌ازسوی استاندار یزد برای مدیریت استان مطرح شده، مبتنی بر صداقت، شفافیت و مردم داری است و خبرنگاران و روابط عمومی های استان نیز باید در این راستا تلاش کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد ادامه داد: در این مدت همواره داشتن صداقت و قرارگرفتن در کنار توده های مردم را سرلوحه کار خود قرار داده ام.
وی با قدردانی از تلاش های مدیران پیشین اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌افزود: در ماه های اخیر فعالیت هایی از جمله ارتقای جایگاه روابط عمومی ‌استانداری از معاونت اداره کل حوزه استاندار به اداره کل، برگزاری انتخابات هیئت مدیره شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و برگزاری ١٠ نشست آموزشی مستمر این شورا انجام شده است.
صالحی ساماندهی نشست های خبری استاندار، معاونان استاندار‌ و مدیران کل استانداری، تقویت حوزه اطلاع رسانی و پرتال خبری استانداری، تعامل مناسب با ‌اهالی رسانه و ایجاد همدلی و وفاق در بین کارکنان استانداری را از دیگر فعالیت های امسال اداره کل روابط عمومی استانداری عنوان کرد.
رئیس کمیته نهادها و ادارات ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد با تبیین مهم ترین فعالیت های این کمیته، ‌خاطرنشان کرد: تهیه تراک نماهنگ و موسیقی با حال و هوای انقلاب، تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های استان، راه اندازی پرتال اختصاصی انتشار اخبار و برگزاری نشست های هفتگی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی انجام شده است.
وی با بیان اینکه روابط عمومی، حوزه ای تخصصی است و نباید جناح بندی های سیاسی در آن باشد، گفت: جناح بندی آفتی است که سبب کنار گذاشته شدن نخبگان از فعالیت های موثر در حوزه های مختلف می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه هیچ خبرنگار و فرد با گرایش چپی را به راست و با گرایش راستی را به چپ ترجیح نداده است، ادامه داد: درهای روابط عمومی استانداری یزد به روی همه منتقدان ‌و خبرنگاران باز است.
صالحی در پایان سخنان خود‌ خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم اگر تمام مسائل مبتنی بر هنر  ‌و فرهنگ تدوین و اجرایی شوند بسیاری از مشکلات موجود در جامعه برطرف خواهند شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..