اجرای سیستم مدیریت ترافیک در ایستگاه های راه آهن بافق

مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: سیستم مدیریت ترافیک شبکه ای با اعتبار ۶میلیارد تومان در ایستگاه های راه آهن بافق اجرا شد.

به گزارش یزدی نیوز مدیر کل راه آهن استان یزد گفت: پیشرفته ترین مدیریت ترافیک شبکه ای دنیا سیستم سیگنالیست است که در ایستگاه راه آهن بافق ،ایستگاه اضطراری ۲۶و ایستگاه مبارکه با اعتبار ۶ میلیارد تومان اجرا شده است.

سید مصطفی داوودی دو خطه کردن محدوده بافق را از دیگر اقدامات در حال انجام برشمرد و افزود :محدوده بندرعباس تا محدوده بافق دو خطه و از بافق به مرکز کشور یک خطه است که در دو سال گذشته اقدامات و زیرسازی هایی انجام شده که بتوانیم تا سال آینده این طرح  را نیز به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۰درصدی طرح  دو خطه کردن بافق تا زرین شهر اصفهان گفت : این طرح تا سال آینده به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راه آهن استان یزد گفت: ایستگاه راه آهن بافق از مهمترین ایستگاه های راه آهن کشور است و در مرکزیت پنج راه ریلی کشور قرار دارد.
وی ایستگاه راه آهن بافق را ایستگاهی ۱۴خطه بیان کرد و افزود :حدود ۱۰خط دیگر نیز برای پشتیبانی مانور پیش بینی شده است که امیدواریم در سال آینده آغاز شود.
مدیر کل راه آهن استان یزد گفت: در اداره کل راه آهن استان یزد بالغ بر دو هزار پرسنل وجود دارد که ۶۰۰نفر آن در محدوده بافق و ایستگاه های اطراف فعالیت می کنند.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..