معاون عمرانی استاندار یزد:

همزمان با دهه فجر ۷۲۲ پروژه در استان افتتاح می شود/ایجاد ۳ هزار و ۹۴۵ فرصت شغلی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از افتتاح 722 پروژه با 3 هزار و 945 فرصت شغلی همزمان با دهه فجر و بلوغ انقلاب اسلامی ایران در حوزه های زیرساخت عمرانی،کشاورزی،بهداشت و درمان،آموزشی، فرهنگی،گردشگری و ورزشی در سطح استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» دهه فجر را فرصتی موثر برای تبیین دستاوردهای استان پس از انقلاب اسلامی دانست و بر  تعامل مناسب  مسئولان با مردم برای تقویت رضایت عمومی و کمک به توسعه کشور تاکید کرد.

صادقیان اظهار داشت:همزمان با دهه فجر ۷۲۲ پروژه در عناوین زیرساخت عمرانی،کشاورزی،صنعتی،بهداشت و درمان،آموزشی،فرهنگی،گردشگری و ورزشی در سطح استان افتتاح می شود.
وی افزود:از این تعداد پروژه  به تفکیک شهرستان ها  15 پروژه ابرکوه،۸۴ پروژه اردکان،۳۴ پروژه اشکذر،۶۵ پروژه بافق،۴۳ پروژه بهاباد،۱۲۳ پروژه تفت و ۲۲۹ پروژه در شهرستان خاتم قرار دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد:۲۷ پروژه مهریز،۵۴ پروژه میبد و ۴۸ پروژه در شهرستان یزد نیز افتتاح خواهد شد.
وی بیان کرد:از مجموع این پروژه ها ۴۸۴ پروژه با اعتبارات دولتی و ۲۳۸ مورد نیز  با تسهیلات بانکی و سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی می شوند و  261 پروژه در سطح شهرهای استان و ۴۶۱ پروژه نیز در سطح روستا ها قرار دارد.
صادقیان میزان اشتغال این پروژه ها را ۳ هزار و ۹۴۵ شغل بیان کرد و افزود: در مجموع این پروژه ها از اعتباری بالغ بر  22 هزار و ۷۱۶ میلیارد ریال برخوردار می باشد.
معاون استاندار یزد در پایان گفت:امید است اجرای این پروژه ها مسیری  موثر برای خدمت به مردم ایجاد و از سوی دیگر تقویت زیرساخت های لازم در بخش های مختلف به ویژه عمرانی را فراهم سازد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..