واکنش نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس به خیز‌ آمریکایی‌ها برای توطئه علیه ایران در اجلاس ورشو‌

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجلاس ورشو از الان شکست خورده است، گفت: ذره ای از دشمنی استکبار علیه ملت ایران کم نشده است.

به گزارش یزدی نیوزکمال دهقانی‌فیروز‌آبادی  در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد با اشاره به تلاش آمریکا برای برگزاری اجلاس ورشو اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای این موضوع خیزهای زیادی برداشتند و برای آن هدف بسیار بزرگی تعیین کردند ولی با تلاش دستگاه دیپلماسی و درایت مقام معظم رهبری، این اجلاس از همین الان یک اجلاس شکست خورده است.

 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ما جنگی نخواهیم داشت تصریح کرد: این فرموده به این دلیل نیست که آنها دشمنی نمی‌کنند ولو اینکه الان دشمنی آنها را در اوج تحریم‌ها مشاهده می‌کنیم بلکه این که جنگ نمی‌شود به دلیل ایستادگی و پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح است.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول سال‌های گذشته وزارت دفاع و نیروهای مسلح روز به روز پیشرفت داشتند و الان حقیقتا می‌توان گفت که ایران در اوج اقتدار قرار دارد و بحمدالله در جهان به عنوان یک قدرت بزرگ شناخته می‌شویم.
 
دهقانی خاطرنشان کرد: کشورهای مخلتف جهان هر سال میلیاردها دلار هزینه برای پیشرفت نظامی خود می‌کنند، اما ایران با هزینه‌هایی بسیار کمتر از این کشورها، الان به مراتب قدرت بالاتری از برخی آنها دارد.
 
 
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ذره‌ای از عداوت و دشمنی استکبار نسبت به انقلاب اسلامی ایران کم نشده گفت: با این وجود همین قدرت ایران سبب شده که خود آنها هم اعتراف کنند که به هیچ عنوان با ایران جنگ نظامی نمی‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه تهدید و تحریم دشمن می‌تواند به عنوان یک فرصت بزرگ استفاده شود، ادامه داد: پیش‌تر هم ما دیدیم که در جنگ بزرگ‌ترین تهدید برای براندازی نظام را دشمنان انجام دادند ولی همین تهدید را حضرت امام به فرصت تبدیل کردند و خودباوری، استقلال و اقتداربخشی از نتایج کسب شده از این فرصت است.
 
وی ادامه داد: الان ما می‌توانیم پیشرفته‌ترین تجهیزات در چارچوب دفاع بازدارنده را بسازیم و به صورت مستقل وقتی که لازم باشد از کشورهای حوزه مقاومت در برابر تروریسم دفاع کنیم، به راحتی این کار را می‌توانیم انجام دهیم.
 
دهقانی گفت: به ویژه زمانی که ما در اوج اقتدار قرار داریم مقاومت را ادامه می‌دهیم و قطع به یقین چشم‌انداز بسیار روشنی پیش روی ما است و بارها مقام معظم رهبری اشاره فرمودند با ارائه و از خود گذشتگی که در وجود مردم و مسئولان هست از این گردنه عبور می‌کنیم و به موفقیت می‌رسیم.
 
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..